Hoe beoordeelt u de aanpak van de trainer?
Hoe waardert u de training?
Wat vindt u van de organisatie van de training?

Yanti Rosli

Zakelijk Nederlands

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Verbetering in schriftelijke- en mondelinge communicatie in het Nederlands.

Janienke Bakker / sales binnendienst

Training zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Door deze cursus is mijn woordenschat behoorlijk uitgebreid, ook is mijn uitspraak en zinsopbouw verbeterd waardoor mijn zelfvertrouwen is gegroeid. Ik kan nu goed gesprekken in het Engels voeren... Door deze cursus is mijn woordenschat behoorlijk uitgebreid, ook is mijn uitspraak en zinsopbouw verbeterd waardoor mijn zelfvertrouwen is gegroeid. Ik kan nu goed gesprekken in het Engels voeren zonder te lang na te denken.

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Heeft mij naar hoger niveau gebrachte en meer vertrouwen in openbaar spreken in Engels

Wilfred Kluin

Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Heb de training gevolgd om het 'Business English' beter te beheersen. De training heeft hierin zeker meerwaarde gehad. Door niet de nadruk op alleen grammatica te leggen maar ook op bijvoorbeeld... Heb de training gevolgd om het 'Business English' beter te beheersen. De training heeft hierin zeker meerwaarde gehad. Door niet de nadruk op alleen grammatica te leggen maar ook op bijvoorbeeld cross cultural communication, werd de meerwaarde alleen maar groter.

Rabobank

Zakelijk Nederlands

...

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Zelfvertrouwen is enorm toegenomen, grammatica is vooruit gegaan, het voeren van een gesprek verloopt veel makkelijker inclusief Engelse vaktermen

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Vergroting woordenschat, grammatica weer opgefrist en meer zelfverzekerdheid om Engels te spreken.

D-rt Groep

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Mijn engels op zakelijk niveau verbeterd

A. Dieduksman

Zakelijk Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

Training op maat, gericht op onze behoefte. Tijdens de lessen was er ruimte om af te wijken en te richten op prioriteiten.

Deborah, D-rt Groep B.V.

Business Engels

Kunt u aangeven wat u aan de training hebt gehad?

De grammatica is d.mv. herhaling en vele oefenopdrachten weer goed onder de aandacht gebracht, zodat je dit beter kunt toepassen op de werkvloer. En na de training een comfortabeler gevoel om Engels... De grammatica is d.mv. herhaling en vele oefenopdrachten weer goed onder de aandacht gebracht, zodat je dit beter kunt toepassen op de werkvloer. En na de training een comfortabeler gevoel om Engels te praten op de werkvloer