2078 beoordelingen

Van de Ven

Prima en prettig

Heldere info iha, overzichtelijk

Redmer

Prima voor elkaar. Taartprint en wat sprinkels besteld en werden keurig verpakt en tijdig geleverd

Ruim assortiment

Winnie

Top! Levering op tijd zoals gevraagd.

Product vond je bijna nergens anders

Kuipers

Goed en snel voor een gunstige prijs

Prijs

Bakkerij vermeiren

Correct bedrijf

Gelanne

Ik heb een vormpje besteld en het vormpje was totaal ingedeukt bij mij aangekomen. Toen ik dit heb aangekaart kreeg ik te horen dat de vormpjes zo horen en dat ik gewoon heb gekregen wat ik heb... Ik heb een vormpje besteld en het vormpje was totaal ingedeukt bij mij aangekomen. Toen ik dit heb aangekaart kreeg ik te horen dat de vormpjes zo horen en dat ik gewoon heb gekregen wat ik heb besteld. Als de vormpjes zo'n grote afwijking hebben wat ze niet op de site vermelden dan vind ik dat je klanten aan het misleiden bent.

Update:
Na een paar dagen over en weer maillen heb ik mijn geld terug gekregen.

Marleen Kokke

Product nog niet ontvangen

Fijne website

Reactie Taartoutlet:

Mevrouw heeft de betaling niet afgerond. De bestelling is dan ook niet gesuurd. Er is en mail met een betalingsherinnering gestuurd. Een slechte recensie vind ik niet helemaal gepast.

Jose

Super netjes, helaas zaten er geen postzegels op de enveloppe en mag ik nadien nog eens via de post 4 postzegels betalen beetje jammer

Snel

Reactie Taartoutlet:

mevrouw had even een mail moeten sturen, dan hadden we de verzendkosten zeker vergoed. Dat gaan we alsnog ook doen.

Reageren niet op mails

carola stevens