kt

Snelle bezorging, eerder dan verwacht!

Zeer goed en snel

Kamila

Collageen is goed in smaak, sinds een week heeft ze Omega en probiotica gebruikt, merkte ik dat ik overdag meer energie heb en dat mijn darmflora eindelijk verbetert. Ik ben erg blij met de... Collageen is goed in smaak, sinds een week heeft ze Omega en probiotica gebruikt, merkte ik dat ik overdag meer energie heb en dat mijn darmflora eindelijk verbetert. Ik ben erg blij met de kwaliteit van de producten van uw merk. Ik zal zeker meer bestellen

9/10 Ik wil 10 geven, maar de prijzen zijn duur voor sommige producten.

Product en website ok, levering slecht

Joske Vermeulen

Zag de warrior blend in een Youtube video, goed product!

Zeeer snelle levering en kwaliteitsproducten ma dudes

Gezond, puur en super lekker :)

Gezondheid

Jan de Koeijer

Correct

Paul Moors

Snel en correct

Snelheid en klantvriendelijkheid

Sandra

Geweldig innoverend bedrijf, Zeer servicegericht, Top-producten en mooie aanbiedingen!

Leuke medewerkers die Meedenkend, oplossingsgericht en servicegericht zijn!

Bianca

Door te zoeken op biologische maaltijdshakes kwam ik bij SunWarrior terecht. Ik kende het bedrijf niet, maar was tevreden over het feit dat ze vegan, glutenvrij en non-gmo zijn (en nog veel meer... Door te zoeken op biologische maaltijdshakes kwam ik bij SunWarrior terecht. Ik kende het bedrijf niet, maar was tevreden over het feit dat ze vegan, glutenvrij en non-gmo zijn (en nog veel meer maar dit waren voor mij belangrijke voorwaarden). Ik heb de Illumin8 besteld, zowel een grote pot vanille als een kleine pot chocolade. Die laatste was afgeprijsd ivm beperkte houdbaarheid. Nu weet ik niet of het produkt in kwaliteit al achteruit was gegaan, maar ik vind de chocoladesmaak nogal muffig en kartonnig. Jammer. Ook blijven er in een shakebeker nog veel klontjes over. Dus ik maak de shake met een mixer. Gaat beter. De vanille heb ik nog niet geprobeerd.

Hele snelle levering. Potten goed verpakt. Netjes.