Het armbandje is heel mooi en van super kwaliteit! De verpakking is trouwens ook super leuk, echt een feestje om uit te pakken! Wel een kleine tip; ik vind het helemaal niet erg om verzendkosten te... Het armbandje is heel mooi en van super kwaliteit! De verpakking is trouwens ook super leuk, echt een feestje om uit te pakken! Wel een kleine tip; ik vind het helemaal niet erg om verzendkosten te betalen, maar die €3,95 is de prijs van een brievenbuspakje met track & trace en ik was dus een beetje verbaasd om die code niet te ontvangen en te zien dat het met postzegels verzonden werd. Postzegels kosten natuurlijk ook geld daar niet van, maar ik vroeg me af waarom ik dat tarief betaal en dan geen track & trace krijg, en wat er was gebeurd als het zoek geraakt was haha! Dan had ik denk ik nooit meer iets gekregen haha! Je hele lijn is prachtig en hopelijk kan ik snel nog iets kopen! Maar ik denk wel dat als mensen die €3,95 zien dat ze dan denken dat het een brievenbuspakjer van PostNL zal worden.

Oorbellen besteld en erg tevreden over. Toegankelijke website en snelle levering. Ook vond ik de verpakking waarin de oorbellen werden geleverd heel leuk.

Nigella de Kreij

Heel blij met jou leuke sieraden.
Goeie kwaliteit.

Heel fijntjes! Mooi en prachtig kado

Frans

Super, alleen wat weining keuze op dit moment in de webshop. Contact verliep super, kreeg snel reactie op vragen via email.

Karin

Zo fijntjes! Ik ben er dop op!

Zelf ketting gekregen van mijn ouders en eentje aan vriendinnetje gegeven voor haar bday

Amber

Mooie webshop! En een cadeautje om te krijgen :)

Amber

Mooie webshop! En een cadeautje om te krijgen :)

Virginie

Snel levering, fraai i en verfijnd verpakking en
Mooi sieraden.