Prijs/kwaliteit verhouding

Sham

Inexpensive and reliable

Alles goed

Kirya

Top! Onze verhuizing verliep soepel, er wordt meegedacht, hard gewerkt en het is gezellig. Ik zie geen reden waarom een duurder verhuisbedrijf beter zou zijn.

Als ik echt iets moet noemen zou het wellicht fijner zijn geweest als we de dozen ook op een ander moment hadden kunnen terugbrengen.

Snelle en heldere communicatie, precies wat je nodig hebt want verhuizen is al stressvol genoeg.

Maaike

We hebben een hele fijne probleemloze en snelle verhuizing gehad dankzij de hulp van student movers

Een piepklein verbeterpunt: fexibeler tijden voor halen en brengen van de dozen

Snelle, efficiënte communicatie, aardige mensen, goede service, echt supertevreden.

Mirjam

Prettig contact vooraf en acht, fijne verhuizers, gericht op oplossingen en meedenken.

Gewoon zo blijven!

Gericht op oplossingen

Van Driel Sarah

Zeer tevreden!

Kan me niks bedenken.

Vriendelijk, goede communicatie, aanpakkers. Vlotte verhuizing tegen een aantrekkelijke prijs.

Lenting

Prima ervaring! Netjes gewerkt, vriendelijk, goede communicatie.

Butsje is niet erg en kan gebeuren maar benoem het wel.

Prijs/kwaliteit

Kristian

Zeer goed!

Zeer goede ervaring, netjes gewerkt en je weet vooraf waar je aan toe bent!

Joost

Erg tevreden, leuk team en goede prijs!

Geen!!

Toppers!

Kroon

Vrijdag 5 maart jl. mijn verhuizing laten doen door Student Movers. Beide jonge mannen hebben dit prima gedaan. Ze waren aan elkaar gewaagd en hebben lekker doorgewerkt in een ontspannen sfeer. Wij... Vrijdag 5 maart jl. mijn verhuizing laten doen door Student Movers. Beide jonge mannen hebben dit prima gedaan. Ze waren aan elkaar gewaagd en hebben lekker doorgewerkt in een ontspannen sfeer. Wij waren heel tevreden en zouden hen zeker opnieuw benaderen.

Ik zou als ik wat duurder meubilair had gehad, toch graag inpakfolie willen hebben voor meer kwetsbare stukken als bijv een lichte bank etc.

Ze denken in ‘mogelijkheden’ als het even wat lastiger is in spullen op de juiste plek krijgen. Zelfs na afronding, toch nog even een kastje naar boven gebracht omdat wij ons bedacht hadden. Thats... Ze denken in ‘mogelijkheden’ als het even wat lastiger is in spullen op de juiste plek krijgen. Zelfs na afronding, toch nog even een kastje naar boven gebracht omdat wij ons bedacht hadden. Thats the spirit!

Hans Heering

Wat een fijne verhuizing, zeer vriendelijke gezellige jongens die van aanpakken weten en dat alles zeer netjes omgaan met alle spullen. TOP!!!.

Ik kan er geen bedenken

Snelle offerte en super nette verhuizers.