Prijs/kwaliteit verhouding

Van Driel Sarah

Zeer tevreden!

Kan me niks bedenken.

Vriendelijk, goede communicatie, aanpakkers. Vlotte verhuizing tegen een aantrekkelijke prijs.

Lenting

Prima ervaring! Netjes gewerkt, vriendelijk, goede communicatie.

Butsje is niet erg en kan gebeuren maar benoem het wel.

Prijs/kwaliteit

Kristian

Zeer goed!

Zeer goede ervaring, netjes gewerkt en je weet vooraf waar je aan toe bent!

Joost

Erg tevreden, leuk team en goede prijs!

Geen!!

Toppers!

Kroon

Vrijdag 5 maart jl. mijn verhuizing laten doen door Student Movers. Beide jonge mannen hebben dit prima gedaan. Ze waren aan elkaar gewaagd en hebben lekker doorgewerkt in een ontspannen sfeer. Wij... Vrijdag 5 maart jl. mijn verhuizing laten doen door Student Movers. Beide jonge mannen hebben dit prima gedaan. Ze waren aan elkaar gewaagd en hebben lekker doorgewerkt in een ontspannen sfeer. Wij waren heel tevreden en zouden hen zeker opnieuw benaderen.

Ik zou als ik wat duurder meubilair had gehad, toch graag inpakfolie willen hebben voor meer kwetsbare stukken als bijv een lichte bank etc.

Ze denken in ‘mogelijkheden’ als het even wat lastiger is in spullen op de juiste plek krijgen. Zelfs na afronding, toch nog even een kastje naar boven gebracht omdat wij ons bedacht hadden. Thats... Ze denken in ‘mogelijkheden’ als het even wat lastiger is in spullen op de juiste plek krijgen. Zelfs na afronding, toch nog even een kastje naar boven gebracht omdat wij ons bedacht hadden. Thats the spirit!

Hans Heering

Wat een fijne verhuizing, zeer vriendelijke gezellige jongens die van aanpakken weten en dat alles zeer netjes omgaan met alle spullen. TOP!!!.

Ik kan er geen bedenken

Snelle offerte en super nette verhuizers.

Francine

Persoonlijk, positief en betaalbaar!

Goed opletten met dozen waarop breekbaar staat.

Persoonlijk, sterk, snel. Super goede ervaring!

Annemarie, Den Bosch

Uitstekend!

De kosten en borg van de (fijne!) verhuisdozen had ik graag makkelijk op de site gevonden.

Offerte vlot ontvangen, goede tijdige communicatie bij sneeuwval op de verhuisdag. Flexibel in uren (het was een grotere klus dan ik dacht). Fijne jongens die meedenken, flink doorwerken,... Offerte vlot ontvangen, goede tijdige communicatie bij sneeuwval op de verhuisdag. Flexibel in uren (het was een grotere klus dan ik dacht). Fijne jongens die meedenken, flink doorwerken, voorzichtig zijn met je spullen.

Aaldert van Weelden

Ik zag tegen de verhuizing op maar we zijn snel en soepel verhuisd. Professionele, vriendelijke, hardwerkende , meedenkende jongens. Chapeau!

Geen!

Professioneel en behulpzaam.

Stefan

Heb voor een ander gekozen

Hou de klant op 1

Snelheid