1955 beoordelingen

1955 Reviews

W. Ellenbroek

Ja, er werd netjes gemaild over een licht afwijkende maat door de zaagsnede. Dat vind ik goede dienstverlening en klantbeleving.

JVR Services

Nee, product bleek gebroken bij uitpakken. Jullie een mail met foto's gestuurd maar tot op heden geen reactie gehad.

Reactie Stoveparts.nl:

wij hebben helaas geen idee waar deze klant heen mailt en of hoe deze contact op neemt. onder deze naam komt er niks omhoog. Alle mails worden binnen een paar uur beantwoord en reacties via de... wij hebben helaas geen idee waar deze klant heen mailt en of hoe deze contact op neemt. onder deze naam komt er niks omhoog. Alle mails worden binnen een paar uur beantwoord en reacties via de gevraagde manier zoals overal staat worden vaak binnen 1/2 uur opgepakt. zelfs tot 23 uur s'avonds en in het weekend.
wij denken dat we door de war worden gehaald met een anders bedrijf?

Dirk Nouwen

Veel te duur op een jaar tijd echt foute boel net dezelfde producten en whopa we pompen er nog wat bij, laat het zijn, criminaliteit dat is het!

Reactie Stoveparts.nl:

Vreemde review, Bestelling van rond de 200 euro welke in 1 jaar tijd 10 euro duurder is geworden. gezien de inflatie in de hele wereld valt het wel mee en vinden wij deze review een vreemde toon... Vreemde review, Bestelling van rond de 200 euro welke in 1 jaar tijd 10 euro duurder is geworden. gezien de inflatie in de hele wereld valt het wel mee en vinden wij deze review een vreemde toon hebben. Bij bestellen zijn de prijzen vooraf bekend. Er kan ook elders besteld worden als het daar beter zou zijn?

L v. d. Heuvel

Zeker, goede afspraak en snel geleverd

Edwin Evers

Zeer tevreden.
Top product top bezorging

Ton Spilker

Snelle service tegen een goede prijs

François

Mooi product en goed verpakt

Jelle Sluiter

Zeer tevreden, goede en vlotte afhandeling.

Fehr

Goede omschrijving en vlotte levering.