A.Pannekoek

Zeer duidelijke site ,zeer correcte service ,zeer snelle levering

zeer duidelijke informatie

nee

Duidelijke overzichtelijke website met goede insteuctie. Snelle levering. Prima prijdniveau. Ik ben heel tevreden

Zie boven.

Ga zo Door!

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw lovende woorden

Alles wordt keurig verpakt afgeleverd. Het bezorgen via GLS heeft niet mijn voorkeur.

Aflevering is goed.

Het samenwerken met GLS gaat niet optimaal. De verwachte bezorgdatum klopt niet altijd en GLS geeft niet een termijn aan wanneer het bezorgd wordt. Kortom je kan de hele dag wachten. Niet handig als... Het samenwerken met GLS gaat niet optimaal. De verwachte bezorgdatum klopt niet altijd en GLS geeft niet een termijn aan wanneer het bezorgd wordt. Kortom je kan de hele dag wachten. Niet handig als je werkt.

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie.
Bij GLS kunt u ook kiezen voor flex delivery service. Dat betekent dat u er o.a. voor kunt kiezen om uw pakje bij een GLS pakketshop te laten bezorgen zodat u het daar kunt afhalen zodra u daar tijd voor heeft.

De bestelling wordt keurig verpakt aangeleverd.

Correcte verwerking van bestelling.

Misschien een ander bezorgbedrijf. Bezorgingsdatum klopte niet. De bestelling kwam een dag later. Verder kan men ook niet een dagdeel aangeven wanneer het bezorgd wordt. Dit is enorm lastig als je... Misschien een ander bezorgbedrijf. Bezorgingsdatum klopte niet. De bestelling kwam een dag later. Verder kan men ook niet een dagdeel aangeven wanneer het bezorgd wordt. Dit is enorm lastig als je werkt.

Kathleen

Mijn pakket moest een 2e keer verzonden worden en werd vlot bezorgd, waarvoor dank!

Vlotte probleemoplossing!

Stofzuigerzakken van het juiste type gevonden, voor een redelijke prijs. Bestellen en betalen ging snel en eenvoudig. Levering was sneller dan verwacht.

Duidelijke website.

Ik zie geen verbeterpunten.

Anke.

Snelle en correcte levering.

Snelle levering.

Geen.

Heb ik niet

Ik heb filters besteld voor stofzuiger. Snelle levering en geen verzendkosten.