Ik heb filters besteld voor stofzuiger. Snelle levering en geen verzendkosten.

Goede overzichtelijke website en heel ruime keuze voor alle merken.

Zeer snelle levering van de producten.

Gewoon zo doorgaan.

Betty

Ruim assortiment, voordelig geprijsd, geen leverkosten bij kleine bestelling, en lekker snel geleverd! Top!!!

Birgit

Prima ervaring met dit bedrijf. Bij GLS ging er wat mis met de bezorging maar kreeg steeds netjes een terugkoppeling van Stofzuigerexpert.

Snelle levering en geen verzendkosten.

Geen verbetertips.

Instudio

Goed product. Minder snelle levering.

Goed product

Let goed op voor voldoende postzegels

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie.
U bent de eerste die aangeeft via deze feedback dat de Bosch Ventaro zakken niet voldoende gefrankeerd zijn. Misschien is het beter als u daar persoonlijk contact over opneemt zodat wij daar naar kunnen handelen. Dan vind u de klantvriendelijkheid, aftersales en onze reactiesnelheid misschien ook iets beter.

Ik had bij het bestellen niet gezien dat het bedrijf wegens vakantie gesloten was, pas toen ik de reaktie lang vond duren zag ik een klein regeltje op de website dat ze die hele week niet zouden... Ik had bij het bestellen niet gezien dat het bedrijf wegens vakantie gesloten was, pas toen ik de reaktie lang vond duren zag ik een klein regeltje op de website dat ze die hele week niet zouden reageren ivm vakantie. Jammer, maar gelukkig had ik de stofzuigerzakken niet meteen nodig.

prettig dat de bezorgdatum aangepast kan worden, omdat het afhaalpunt van de bezorgdienst niet om de hoek zit.

Mijn stofzuigermond werd snel geleverd

fijn dat de bezorgdatum aangepast kan worden omdat het afhaalpunt van de bezorgdienst niet om de hoek is

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie

Karim

Niet zo positief

Het product is toegekomen

Op voorhand meegeven als jullie een week verlof nemen en een bevestigingsmail sturen bij een bestelling.
Ik kreeg niets van feedback na de betaling. Ik moest zelf naar site gaan en tot de vaststelling komen dat jullie met verlof waren.

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Beste Karim, Hartelijk dank voor uw reactie al scoren we helaas niet zo goed bij u.
We hadden tijdens de week dat we gesloten waren bovenaan elke pagina in rode letters staan dat we die week niet werkzaam waren. Jammer dat u dat niet gezien hebt. En de bevestigingsmail is waarschijnlijk in uw map met ongewenste berichten terecht gekomen. De bevestigingsmail wordt namelijk automatisch verzonden naar het e-mailadres dat bij de bestelling wordt opgegeven.

De Wijkwinkel bv

Dank u wel