Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

Wil van den Aker - Rodenburg

Stond bij Beam aan de deur, deze zou open moeten zijn maar was gesloten wegens te weinig personeel (vakantie). Vond dit niet leuk, voor niets van Haaren naar Oirschot geweest! Volgende dag opgebeld... Stond bij Beam aan de deur, deze zou open moeten zijn maar was gesloten wegens te weinig personeel (vakantie). Vond dit niet leuk, voor niets van Haaren naar Oirschot geweest! Volgende dag opgebeld en gezegd wat ik mee gemaakt had. Ik kwam voor stofzuigzakken en deze werden gratis naar mij opgestuurd omdat ik voor niets geweest was. Goed opgelost!

Pluspunten over dit bedrijf

Zie hierboven onder het kopje ervaring. Ze hebben/hadden het prima opgelost, is niet leuk maar kan gebeuren zullen we maar zeggen.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Is het misschien een idee om tijdens de vakantieperiode aangepaste openingstijden in te voeren en dit goed opvallend en duidelijk op de website te vermelden. Dan kan personele bezetting tijdens de... Is het misschien een idee om tijdens de vakantieperiode aangepaste openingstijden in te voeren en dit goed opvallend en duidelijk op de website te vermelden. Dan kan personele bezetting tijdens de vakantieperiode geen (groot) probleem meer zijn.

Nico Deinum

Goed advies en snelle levering.
Producten zin helemaal naar tevredenheid.
Nico Deinum.

Producten op maat

Maatvoering bij artikelen

njm merksplas

Prima online hulp en snelle levering van het onderdeel

online chat voor hulp

Onderdeel gezocht en goed gevonden

Wilma

Heb een platinum sinds april 2019 en een betere investering hadden we niet kunnen maken, super zuigkracht, geen gesleep met een stofzuiger. Schoonmaken doe ik om de 3 maanden met gemak. Goed advies... Heb een platinum sinds april 2019 en een betere investering hadden we niet kunnen maken, super zuigkracht, geen gesleep met een stofzuiger. Schoonmaken doe ik om de 3 maanden met gemak. Goed advies van Beam gehad over wel app. het beste geschikt was voor ons huis. Zeeeeer tevreden!

Pluspunten over dit bedrijf

Goed advies, ze willen je echt niet het duurste model verkopen. Ze denken met je mee, ze hebben zelfs op de tekening van on nieuwe huis aangegeven hoe we het beste de leidingen konden laten instaleren

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Geen idee, ga zo door zou ik zeggen!

Nadat de zending door DHL kwijt was gemaakt is de deze uiteindelijk met een andere koeriersdienst bezorgd

Pluspunten over dit bedrijf

Als het misgaat wordt je goed geholpen

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Ik beveel dit bedrijf aal als ze overstappen naar een andere bezorgdienst. aub geen DHL, ook geen DPD maar gewoon PostNL. Alleen maar positieve ervaringen mee.

Hans

Goede service ! Vorige week enkele onderdelen besteld voor de montage van mijn aftakpunten en het was snel geleverd. Ook ben ik al eens fysiek in hun magazijn geweest (eerste keer dat ik iets nodig... Goede service ! Vorige week enkele onderdelen besteld voor de montage van mijn aftakpunten en het was snel geleverd. Ook ben ik al eens fysiek in hun magazijn geweest (eerste keer dat ik iets nodig had) en heb daar een duidelijke uitleg gekregen. Geen negatieve opmerkigne ndus

- Bereikbaarheid via telefoon voor vragen
- Je kan fysiek naar hun gaan zodat je een goede uitleg kan krijgen (het blijft immers een investering...)
- Gratis verzending van een bepaald...
- Bereikbaarheid via telefoon voor vragen
- Gratis verzending van een bepaald bedrag

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

- Bij mijn initiële bestelling voor mijn stofzuigersysteem heb ik veel te veel koppelstukken meegeleverd gekregen. Wanneer ik mijn unit zelf ga kopen (als huis af is) dan ga ik kijken of ik deze... - Bij mijn initiële bestelling voor mijn stofzuigersysteem heb ik veel te veel koppelstukken meegeleverd gekregen. Wanneer ik mijn unit zelf ga kopen (als huis af is) dan ga ik kijken of ik deze niet terug kan inruilen

Nexus Zierikzee

Goede klantvriendelijke site.
Eerlijke informatie (vertraging in levering direct gemeld.)
Goede kwaliteit product
Goed verpakt.

Pluspunten over dit bedrijf

Goede informatie en communicatie.
Geeft betrouwbare indruk en stelt deze ook niet teleur.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Over 6 jaar heb ik weer stofzuigerzakken nodig. Dan hoop is ze weer hier te bestellen. Dus goed op de continuïteit letten. graag - ja in mijn belang natuurlijk, hahaha-

Camping Steenwijkerkamp

Persoonlijk contact en goede ervaring.

Prima service

Nee

Scholtes

Ik heb al jaren een centraal stofzuigersysteem en ben er zeer tevreden over!! Alleen moet soms de stofzuigermond vervangen worden en die heb ik besteld bij Electrolux.

Pluspunten over dit bedrijf

snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.