Klinkert vzw

Goede dienstverlening!

Zeer persoonlijke en snelle opvolging.

Geen.

Elena

Ik heb een paar keer badstof hier besteld. Volgende dag was mijn bestelling binnen, dat is supersnel, de stof is ook prima!

Alexandra Besuijen

Onvoorstelbaar snel bezorgd, uitstekende kwaliteit en ruime keuze. Echt een aanrader!

Snel geleverd
Goede kwaliteit
Ruime keuze

Verougstraete

Slecht, ik heb tweede keuze stof gekregen met minuscule gaatjesp

Reactie Stoffenshop.eu:

Goedendag, dit mag natuurlijk nooit gebeuren! En u had zeer zeker niet hoeven wachten met contact opnemen tot dit review verzoek! Wij hebben u meteen toen deze review verscheen een mail... Goedendag, dit mag natuurlijk nooit gebeuren! En u had zeer zeker niet hoeven wachten met contact opnemen tot dit review verzoek! Wij hebben u meteen toen deze review verscheen een mail gestuurd.
Met hartelijke groet,
Uw Stoffenshop Team

Niet

Ik heb gesproken met iemand maar via de mail was het goed

Nee

Niet

Breimer

Prima, doet wat het beloofd

duidelijk

Cornelissen

IK heb een staal van skaileer ontvangen en ga volgende week zeker mijn benodigde skaileer voor het bekleden van 4 eetkamer stoelen bij Stoffenshop.eu bestellen

kwaliteit is prima. Uitleg is prima. De site is makkelijk te vinden en het is eenvoudig om een bestelling te plaatsen!

Gewoon doorgaan zo. Prima !!

Esther Tjok

Prima service, vlotte afhandeling, to-the-point informatie

Verzorgde, klantvriendelijke site, kleurweergave stoffen goed, snelle afhandeling van de bestelling, kwalitatief goede stoffen

Naai-atelier.be

Top bedrijf!Goede communicatie en service

Snel antwoorden van mails. Zeer behulpzaam in zoeken naar de juiste stof.

Ineke Schaake

Niet goed, heb mijn bestelling niet ontvangen, die ik 11 dagen geleden besteld en betaald heb.

aanbod en de mogelijkheid om staaltjes te bestellen

laat even iets horen als de bestelling niet geleverd wordt, of veel later

Reactie Stoffenshop.eu:

oej hierop is onze reactie niet zichtbaar geworden. De proefstalen zijn opnieuw verstuurd meteen nadat u de review had geplaatst. Uiteraard had u zo lang niet hoeven wachten! U had na twee à drie... oej hierop is onze reactie niet zichtbaar geworden. De proefstalen zijn opnieuw verstuurd meteen nadat u de review had geplaatst. Uiteraard had u zo lang niet hoeven wachten! U had na twee à drie dagen zeker mogen bellen of mailen.
Met hartelijke groet,
Uw Stoffenshop Team