Klantvriendelijkheid/ Service
Bestelproces

Goede kwaliteit stickers

Redelijk snelle levertijd

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Goed kijken naar de offerte aanvraag met daarin de juiste aantallen.

Carrabas speelgoed

Prettig zaken gedaan. In het begin wat onduidelijkheden over de te drukken stickersjablonen wegens meerdere exemplaren. Desondanks uitstekend geholpen en tot een aankoop gekomen. Het resultaat is... Prettig zaken gedaan. In het begin wat onduidelijkheden over de te drukken stickersjablonen wegens meerdere exemplaren. Desondanks uitstekend geholpen en tot een aankoop gekomen. Het resultaat is zoals gewend zeer naar tevredenheid!

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Geweldige kwaliteit drukwerk en snelle, accurate levering.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De communicatie tijdens het bestelproces mag iets duidelijker (overzichtelijker).

Alles ging lekker snel.

Bram Klemann, gemeente Rotterdam

Goede ervaring, er werd heel goed meegedacht over de vraag, en ik ben tevreden met het eindresultaat.

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Meedenken met de wens van de klant, en het doel van de sticker.

nee

w. vrijhoeven MVOI BV

Zeer kundig en snel

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Snelheid waarmee ze drukproef voorleggen en leveren

Machinefabriek De Dieze

Positief

dichtbij, snel, goede prijs/kwaliteit

Defibrion BV

Stickers.nl is onze vaste leverancier van stickers, de ervaring is in het algemeen erg goed.

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Als er niets mis gaat, snelle levering, goed bereikbaar als er moet worden overlegd.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De prijzen zijn nog wat onduidelijk. Bij welke hoeveelheden van welke sticker geldt een kwantumkorting?

Yvonne

Zeer kundig, vele jaren aan ervaring die ieder project toegepast wordt.

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Niets wordt aan toeval overgelaten, iedere afzonderlijke opdracht hoe omvangrijk ook wordt serieus genomen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Niets veranderen, zeer tevreden.

Frans Lucas

Directie en medewerkers van Stickers.nl ben ik zeer dankbaar voor de mooie stickers die zij geheel belangeloos hebben gemaakt en ter beschikking hebben gesteld voor de familieleden van een... Directie en medewerkers van Stickers.nl ben ik zeer dankbaar voor de mooie stickers die zij geheel belangeloos hebben gemaakt en ter beschikking hebben gesteld voor de familieleden van een gesneuveld bemanningslid van een 4 motorige bommenwerper die in 1944 bij Engelen een noodlanding heeft gemaakt. Na jarenlang zoeken is er onlangs contact gemaakt kunnen worden met familie. De tekst op de sticker is een uiting van dankbaarheid. Er wordt een aandenken van gemaakt. Stickers.nl heeft duidelijk gemaakt maatschappelijk zeer betrokken te zijn. Dank!
Frans Lucas namens de familie, woonachtig in Australië.

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Een luisterend oor en inlevingsvermogen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Nog meer bekendheid geven aan zo'n mooi en goed bedrijf.

jos-tech

Goede service
snel een proefdruk en geleverd

snel ,goed,vakkundig