Willy Hermans

Gewoonweg perfect!

niels kerremans

Goede makkelijke website. Geen handleiding bij de stickers gekregen, 1 vd 2 stickers plakte niet goed en is hierdoor wat beschadigd. Dit is doorgegeven maar zonder reactie.

Reactie Stickers.be:

Ondedrtussen opgelost. We hebben duidelijke handlijdingen op onze site en bij verzending word deze per mail verstuurd.

Petra van Leest

Zeer snelle levering en tof gemaakt

Bart Kostwinder

Angela Ven

Goed.

Bedankt voor de mooie review:)

Sinds 20/1 geen verdere reactie op klacht over de kwaliteit van afgeleverde stickers.
Helaas zal ik scheefgedrukte sticker zelf moeten corrigeren en beschadigde sticker bij een ander bedrijf opnieuw moeten bestellen. Fouten gebeuren maar het niet willen corrigeren is zeer triest.

Ondertussen opgelost.

Maarten Bosmans

Top!

Ada de Groot

Prettig en snel

Luc Dias

Alles is prima in orde.
Enkel verpakking was wat zwak, onze post is niet altijd even voorzichtig.
Alvast bedankt

Nick

Letterstickers besteld en snel geleverd. Kwaliteit van de stickers is deze keer ondermaats. 1 sticker is een letter scheef, 1 sticker afgesneden in de sticker, 1 sticker beschadigd. Alle stickers... Letterstickers besteld en snel geleverd. Kwaliteit van de stickers is deze keer ondermaats. 1 sticker is een letter scheef, 1 sticker afgesneden in de sticker, 1 sticker beschadigd. Alle stickers slordig uitgesneden.Na 1 mailcontact is het nu stil en wordt de vraag voor nieuwe stickers of terugbetaling niet beantwoord.