8.2/10
8.2/10

paul

Stickerwens met afwijkende maat is geen probleem en met een foutje in een sticker heb je binnen 1 week weer een nieuwe.

staat een gewenste maatvoering er niet bij gewoon aangeven met bestellen en het is mogelijk

weet even geen verbeterpunten

Derveaux M.

Ik bestelde, ik betaalde, ik ontving niets. In het begin kreeg ik nog wel reactie op mijn mail met de vraag wat er met mijn bestelling gebeurde maar naderhand niets meer vernomen, heel jammer.

gezien het niet ontvangen van mijn bestelling, geen

Beter communiceren.

Maarten

Heb paar stickers gekocht was super enthousiast. Zijn snel toegekomen. De stickers waren makelijk aan te brengen. Ga er zeker nog bestellen in de toekomst!

Snelle levering. Mooie tentoonstelling van producten. Mooie website.

Enigste tip iets meer communicatie over waar u paket is of tracken mogelijkheid.

Nvt

Goed product

brand

normaal

Louis

Ervaring met Stickermania is erg goed bestelling snel en volgens wens binnen

Erg snel

D

Leuk idee, maar het is niet goed afgewerkt. Wilde dit cadeau geven maar dat ga ik helaas niet doen. Ik had het beter zelf kunnen doen..

Leuk idee

Niet netjes afgewerkt, luchtbellen onder sticker niet meer eruit te krijgen, foto licht niet op met het lampje in het donker.

Inge

Pinarello stickers gekocht en prima geleverd

Niet

Smit

Driek Tolk

Veel stickers en kon degene vinden die ik wou. Wel had ik niet gezegd dat ik hem in spiegelbeeld wilde omdat ik er vanuit ging dat dit standaard gebeurde. Daarom had ik 2 linkerkant stickers

groot assortiment

meer duidelijkheid spiegelbeeld