P.H. de Prouw

Bedroevend

aanvankelijk meewerkend en meedenkend, maar achteraf onprofessioneel en traumatiserende beslissing voor de hond

Bij dit asiel heb ik een hond aangeschaft. Doordat de buurman het asiel opbelde met de mededeling dat we de hond mishandelden, heeft het asiel besloten de hond na 2 dagen terug te halen. Met mij, de... Bij dit asiel heb ik een hond aangeschaft. Doordat de buurman het asiel opbelde met de mededeling dat we de hond mishandelden, heeft het asiel besloten de hond na 2 dagen terug te halen. Met mij, de eigenaar, wilde het asiel niet spreken, omdat ze al een beslissing hadden genomen. Ook op het verzoek naderhand om met mij en mijn vader te komen praten, wilde het bestuur van het asiel niet ingaan.

Kevin tassenaar

Ben zeer goed geholpen door Esteworld. En in Turkije ben ik heel goed bij gestaan door esma

Goeie uitleg en geeft je rust

Niks

S de rijk

Super

Hoe kontakt is tijdens vakantie super

Noltes

Fijn pension voor onze kat

Goede verzorging
Heel betrokken
Dierenarts wordt geraadpleegd als je dier ziek is

Marian

Dit is een heel veel kattenpension voor opvang tijdens vakanties

Er is veel persoonlijke aandacht voor opvang van je huisdier. Er wordt rekening gehouden met leeftijd, karakter en verzorging. Op basis hiervan wordt jouw huisdier ingedeeld in een geschikte ruimte.... Er is veel persoonlijke aandacht voor opvang van je huisdier. Er wordt rekening gehouden met leeftijd, karakter en verzorging. Op basis hiervan wordt jouw huisdier ingedeeld in een geschikte ruimte. Op verzoek wordt een filmpje en apje gestuurd hoe het met jouw huisdier gaat. Veel vrijwilligers en geen commerciële organisatie.

Eén ruimte heeft een beperkte buitenruimte, dit zou vergroot kunnen worden.

Tijdelijk baasje van klein Daisy Shi-Tszu

Liefdevol, coulance en compassie voor dier en bazin/baasje

Aandacht, samen kijken naar keuzes, optimaal diervriendelijk

Frieda

Super

Lief voor onze hond al jarenlang

Particuliere

Gastvrij , warm, goede kennis van de dieren, er wordt hier met je mee gedacht. Grote deels van mijn leven heb ik katten gehad, en ook hier op gehaald. Mijn vertrouwen in hun is erg groot.

De liefde voor de dieren, groot compliment voor hun.

Ga vooral zo door, petje af voor jullie.

Cora van den Eijnden

Prima, alles hebben we van te voren kunnen bekijken, dat was bij een andere kennel wel anders...

Mijn kat Gina heb ik nu meerdere keren naar volle tevredenheid te logeren gebracht tijdens mijn noodzakelijke afwezigheid. Gina komt altijd weer goed gevoed en volgzaam mee naar huis. Mijn kat Gina heb ik nu meerdere keren naar volle tevredenheid te logeren gebracht tijdens mijn noodzakelijke afwezigheid. Gina komt altijd weer goed gevoed en volgzaam mee naar huis.
Personeel is zeer klantvriendelijk en goed geinformeerd over het wel en wee van Gina.

Vriendelijk deskundig personeel.