8.2/10

Linda Darling

Klinkt alsof je heel erg geluk moet hebben met de medewerker die je te spreken krijgt. Mijn zoon (1 kamer, 24 vierkante meter) kreeg een half jaar geleden twee katten mee maar mijn dochter (studio,... Klinkt alsof je heel erg geluk moet hebben met de medewerker die je te spreken krijgt. Mijn zoon (1 kamer, 24 vierkante meter) kreeg een half jaar geleden twee katten mee maar mijn dochter (studio, 38 vierkante meter) vinden ze een te klein huis hebben voor één kat. Beetje vreemd.

Namen snel op

Duidelijkere standpunten op de site vermelden, klantvriendelijkheid (telefonist was erg onbeleefd)

Suri Jay

Wij hebben één week van 08 tot 15 april geboekt bij de katten pension IJsselstein. Spoedig inenting BB ook gehaald. Maar helaas Miley begon te hoesten en ook koorts gekregen door de gevoeligheid... Wij hebben één week van 08 tot 15 april geboekt bij de katten pension IJsselstein. Spoedig inenting BB ook gehaald. Maar helaas Miley begon te hoesten en ook koorts gekregen door de gevoeligheid voor inenting BB volgens DA. Wij moesten helaas afzeggen. Geen enkele informatie over annulering kosten tijdens gesprek om te boeken. Toen hebben wij afmelding brief gestuurd kregen alleen een pdf factuur. Wij hebben dat betaald maar het is niet leuk moet informatie duidelijk en in order op hun website. Op website staat 11 € voor en kat bevestiging zegt 12.50€. en nergens te vinden annulering kosten. Helaas wij kunnen niet over verblijf van Miley beoordelen.

Reageren snel.

Zet de website in order en duidelijk.
Zorg dat over annulering kosten duidelijk mensen kunnen zien op website. Verteld over annulering kosten als iemand belt om te boeken.

P.

Super slechte hulp, heel slecht voor de klanten.

Sterke verhalen, staan als team achter elkaar maar dan niet in positieve zin

Hopelijk zijn ze beter voor de dieren van voor de klanten, anders had ik mijn huisdier daar NOOIT afgestaan als ik dit van de voren had geweten.

Danielle

Zeer goed betrokken pension

Adequaat gehandeld

Rijpickerwaard

Onze labrador Dusty heeft genoten. Hij was zo vrolijk en zag er erg goed uit zodat wij een vast vakantieadres hebben gevonden voor ons Dusty.

Veel beweging, goed roedel contact. Filmpjes tussendoor, goed contact met verzorger tijdens vakantie.

P.H. de Prouw

Bedroevend

aanvankelijk meewerkend en meedenkend, maar achteraf onprofessioneel en traumatiserende beslissing voor de hond

Bij dit asiel heb ik een hond aangeschaft. Doordat de buurman het asiel opbelde met de mededeling dat we de hond mishandelden, heeft het asiel besloten de hond na 2 dagen terug te halen. Met mij, de... Bij dit asiel heb ik een hond aangeschaft. Doordat de buurman het asiel opbelde met de mededeling dat we de hond mishandelden, heeft het asiel besloten de hond na 2 dagen terug te halen. Met mij, de eigenaar, wilde het asiel niet spreken, omdat ze al een beslissing hadden genomen. Ook op het verzoek naderhand om met mij en mijn vader te komen praten, wilde het bestuur van het asiel niet ingaan.

Kevin tassenaar

Ben zeer goed geholpen door Esteworld. En in Turkije ben ik heel goed bij gestaan door esma

Goeie uitleg en geeft je rust

Niks

S de rijk

Super

Hoe kontakt is tijdens vakantie super

Noltes

Fijn pension voor onze kat

Goede verzorging
Heel betrokken
Dierenarts wordt geraadpleegd als je dier ziek is

Marian

Dit is een heel veel kattenpension voor opvang tijdens vakanties

Er is veel persoonlijke aandacht voor opvang van je huisdier. Er wordt rekening gehouden met leeftijd, karakter en verzorging. Op basis hiervan wordt jouw huisdier ingedeeld in een geschikte ruimte.... Er is veel persoonlijke aandacht voor opvang van je huisdier. Er wordt rekening gehouden met leeftijd, karakter en verzorging. Op basis hiervan wordt jouw huisdier ingedeeld in een geschikte ruimte. Op verzoek wordt een filmpje en apje gestuurd hoe het met jouw huisdier gaat. Veel vrijwilligers en geen commerciële organisatie.

Eén ruimte heeft een beperkte buitenruimte, dit zou vergroot kunnen worden.