8.3/10

Cora van den Eijnden

Prima, alles hebben we van te voren kunnen bekijken, dat was bij een andere kennel wel anders...

Mijn kat Gina heb ik nu meerdere keren naar volle tevredenheid te logeren gebracht tijdens mijn noodzakelijke afwezigheid. Gina komt altijd weer goed gevoed en volgzaam mee naar huis. Mijn kat Gina heb ik nu meerdere keren naar volle tevredenheid te logeren gebracht tijdens mijn noodzakelijke afwezigheid. Gina komt altijd weer goed gevoed en volgzaam mee naar huis.
Personeel is zeer klantvriendelijk en goed geinformeerd over het wel en wee van Gina.

Vriendelijk deskundig personeel.

Elsje van Ree

Onze Riesenschnauzer kwam triest en ontdaan thuis na een verblijf van 6 nachten, was bovendien besmet met het wrattenvirus aan zijn poten. Klein hok zonder daglicht, geen frisse lucht, overvol.... Onze Riesenschnauzer kwam triest en ontdaan thuis na een verblijf van 6 nachten, was bovendien besmet met het wrattenvirus aan zijn poten. Klein hok zonder daglicht, geen frisse lucht, overvol. Nooit meer.

Minder dieren aannemen

Oxana

Alles is super geregeld.
Alles ziet er netjes uit , mooi uitlaat plaats.

Heel vriendelijke personeel met hart voor dieren.

Anne van de Kant

De mensen die hier werken zijn met hun hart verbonden met dit bedrijf en de opvangdieren. Positief ingesteld, aardig naar de baasjes en liefdevol naar hun logés.
Alleen maar lof! !!!

Mensvriendelijk en gericht op hun gast

Als ik dit al heb kan ik het zo tegen ze zeggen
Er wordt dan zeker iets mee gedaan

Het pension wordt goed en efficient gerund. De hokken zijn schoon en er is voldoende ruimte voor de katten om zich terug te trekken (als daar behoefte aan is) dan wel zich uit te leven op de... Het pension wordt goed en efficient gerund. De hokken zijn schoon en er is voldoende ruimte voor de katten om zich terug te trekken (als daar behoefte aan is) dan wel zich uit te leven op de krabpaalen. Ze hebben aandacht voor de verschillende behoeftes van katten en hebben echt een hart voor het dier.

Hart voor dieren en ze kennen je dier echt na een week. (er zijn er veel)

Vriendelijke opvang. Mijn hond komt daar regelmatig en heb altijd goed ervaren. Vriendelijke personeel en flexibel.
Ik ben alleen nog nooit binnen geweest en ik zou een keertje binnen willen...
Ik ben alleen nog nooit binnen geweest en ik zou een keertje binnen willen kijken.

Vriendelijkheid en flexibiliteit.

We worden prettig ontvangen en de informatie is prima.

Het zou fijn zijn als ook op zondag de mogelijkheid er zou zijn om de hond te brengen of op te halen.

de rooij

Hele goede verzorging voor de dieren

Onze kat gaat hier al enige jaren naar toe - eindelijk een pension gevonden waar er naar de kat wordt gekeken - we komen haar brengen en ondertussen kent ze haar plek al - ook als we haar mee naar... Onze kat gaat hier al enige jaren naar toe - eindelijk een pension gevonden waar er naar de kat wordt gekeken - we komen haar brengen en ondertussen kent ze haar plek al - ook als we haar mee naar huis nemen is ze gewoon rustig en goed in haar vel. Uiteraard wil ze extra knuffels, maar wie wil dat niet als je enige tijd de mensen met wie je normaal bent een poos niet gezien hebt..

men kijkt naar de kat, wat heeft ze nodig, hoe voelt ze zich etc.

momenteel gaat het gewoon enorm goed, kan nu niets bedenken !