Interessant ...veel ingo

Wijnand Krol

Interessant boekwerk. Was mij niet geheel onbekend. ik heb de genezing van Artritis gelezen van van DR Bruce Life.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik gebruik al heel lang Gember/Curcuma en glucosamine en chrondroitine, beweeg veel, eet zo gezond mogelijk. geen koffie of alcohol.

c.de roode

Goede voor lichting

ja,groenlipmossel, bestelling geplaatst.

Wel interessant maar het leek wel een reclamefolder voor de curcumine groenlipmossel bessen combi. In die zin was het heel eenzijdig.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik gebruik curcumine al enige tijd

Een prima boekje met informatie

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik heb dit geprobeerd maar heb hier weinig resultaat mee behaald.
Misschien was de periode te kort (3 maanden)

Duidelijk en begrijpelijk.

Nee voorlopig niet.

Gérard van Eyk

Heel informatief over dat probleemgebied. Heel lang geleden (nog 50 jaar; ik word dit jaar 90) had ik een zgn hernia. Anders dan de gewoonte in die tijd (wervelgewrichten vastzetten met een... Heel informatief over dat probleemgebied. Heel lang geleden (nog 50 jaar; ik word dit jaar 90) had ik een zgn hernia. Anders dan de gewoonte in die tijd (wervelgewrichten vastzetten met een schroef) paste men op mij een innovatie toe, namelijk 'manuele therapie'. Dat hielp en sindsdien heb ik met allerlei methoden "bewegen zonder pijn" beoefend. Meestal met hulp van specialisten. Zodoende bleef ik 'bij de tijd' en ook nu loop ik vrijwel zonder pijn en zonder stokken. Met deze ervaring ondersteun ik de eerste zin van dit antwoord.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Curcumine (met zwarte peper) gebruik ik sinds enkele jaren. Ook magnesium ben ik de laatste jaren gaan gebruiken ivm spierkrampen. Ik kan niet zeggen dat ik volledig pijnloos ben, maar ik weet... Curcumine (met zwarte peper) gebruik ik sinds enkele jaren. Ook magnesium ben ik de laatste jaren gaan gebruiken ivm spierkrampen. Ik kan niet zeggen dat ik volledig pijnloos ben, maar ik weet precies wat de doen om die effectief onder controle te krijgen.

Wel goed maar wel vaak technisch, waardoor moeilijk te lezen. Ik heb het toegezonden aan mijn schoondochter die huisarts is.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Ik denk de vloeibare groenlipmossel met curcumine.

Inge van Kampen

Duidelijke informatie over reuma en artrose. Ik mis informatie over mijn eigen aandoening: Fibromyalgie.
In de nieuwsbrief en op de Facebookpagina lees ik regelmatig over Fibromyalgie.

Gaat u een of meerdere beschreven ingrediënten proberen?

Nee, ik ga deze middelen niet gebruiken. Ik gebruik erg veel Kurkuma bij de bereiding van mijn eten. Verder heb ik baat bij het vermijden van Vruchten van de Nachtschade. Ik gebruik geen cafeïne en... Nee, ik ga deze middelen niet gebruiken. Ik gebruik erg veel Kurkuma bij de bereiding van mijn eten. Verder heb ik baat bij het vermijden van Vruchten van de Nachtschade. Ik gebruik geen cafeïne en alcohol meer. Mijn pijnklachten zijn niet weg, maar inmiddels wel hanteerbaar en acceptabel om mee te leven.