SteviJa

Tjitske

Prima product, gebruik het al lang. Maar de kortingscode werkte niet. Na bellen werd dit rechtgezet maar er ging de helft aan administratiekosten van af.
Verder ervaar ik het als misleiding...
Verder ervaar ik het als misleiding dat de BTW pas op de eindrekening wordt genoemd en berekend.

Reactie SteviJa:

Hallo,
Hallo,
Het klopt dat we administratiekosten rekenen bij het achteraf uitkeren van een korting. Dit omdat er veel werkzaamheden bij komen kijken. Indien er een storing is geweest rekenen we geen administratiekosten, echter bleek na onderzoek dat dit niet het geval is geweest.
Al onze prijzen worden getoond inclusief btw. Er worden geen extra kosten berekend op de eindafrekening.
SteviJa Klantenservice

Marcel

Uitstekend,zeer snelle levering

Louis M G A. Esser

Betrouwbaar bedrijf

Mascha

Goed, ik bestel hier al een aantal jaren

Elles

Levering prima, ben stevia gewend prima smaak, jammer dat de kortingscode niet werkt

Margriet

Snel geregeld, goede communicatie

Prima service. Onmiddellijk een nieuw pakket gestuurd toen mijn pakket ergens bij DHL was "verdwenen"

Monique

Nette producten, goede verpakking en zeer snelle levering.

Albert

Goede producten zeer goed ingepakt voor transport en ook nog snel geleverd