Stern

johan R

Verhuizing

Beschrijf hier uw ervaring

alles ging soepeler en betaalbare prijzen (toppie)

Tim

Verhuur bus 8 persoonsbus voor reis naar Zweden.

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch heb ik de bus inclusief winterbanden gereserveerd. De servicedesk was vriendelijk en behulpzaam.
Bus was in orde met voldoende laadruimte voor al onze rugzakken, reistassen en levensmiddelen.
We hadden wat moeite om te zorgen dat ook de passagiers op de achterste bank warme voeten hielden.

Harry

Goede service voor een goede prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Gemakkelijk reserveren, heldere voorwaarden en geen verborgen kleine lettertjes. Prima auto die doet wat ie moet doen: betrouwbaar rijden.

Gertjan

Bus gehuurd

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas, niet gezegd dat ik de bergen in moest. Te weinig pk.

Ilse Meijer

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Fantastische autos en top personeel!

Timo

Top service

Heel gemoedelijk

Hans Cassa

Tevreden met MABI mobility

Beschrijf hier uw ervaring

Professioneel, goed zakelijk, correct , goede kwaliteit/prijs verhouding, reserveringen kunnen goed worden afgesproken.

Harry Z

Helder contact, wensen zijn mogelijk, prettige afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Een personenbus gehuurd voor wintersport. Winterbanden en onbeperkte kilometers zijn mogelijk. Een erg fijne vrij nieuwe wagen meegekregen. Qua prijs echt het beste wat ik kon vinden. Verder een erg... Een personenbus gehuurd voor wintersport. Winterbanden en onbeperkte kilometers zijn mogelijk. Een erg fijne vrij nieuwe wagen meegekregen. Qua prijs echt het beste wat ik kon vinden. Verder een erg professionele organisatie, alles is erg goed geregeld. Borg direct teruggekregen.

Fietsvrienden uit Assendelft

Wintersport busje

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, nette 9 personen busje gehuurd. Lag goed op de weg, voldoende opbergruimte. Zitplaatsen achterin hebben wat minder verwarmingsmogelijkheden (kleedje is aan te bevelen).

R.Ketting

Geheel tevreden