Stern

Fatiha Ben Chabar

Zeer tevreden over dit bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijk en echt een aanrader

Jan ten Brink

Service zoals het moet zijn

Beschrijf hier uw ervaring

op korte termijn had ik een auto nodig om nar het buitenland te gaan, er werd toegezegd er een te vinden en op het afgesproken tijdstip stond er nette /goede auto beschikbaar

Hennie Dekker

Auto gehuurd voor 10 dagen.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende service. Fijne auto. Aardig en servicegericht personeel.

Bjorn huisman

Top

Doen wat ze beloven

Nico Kikke

Alles volgens afspraak

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben een kleine vrachtwagen met elektrisch bediene laadklep gehuurd. Zaten zelfs sjorbanden in. Keurig tevoren op de aanwezige beschadigingen gewezen. Geen km prijs maar gewoon aftanken voor... Wij hebben een kleine vrachtwagen met elektrisch bediene laadklep gehuurd. Zaten zelfs sjorbanden in. Keurig tevoren op de aanwezige beschadigingen gewezen. Geen km prijs maar gewoon aftanken voor inleveren. Borg binnen 2 dagen teruggestort. Keurige vriendelijke bediening

Claudio

Fijn verhuurbedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Aardige mensen , zowel aan de telefoon en op locatie!

Maan

Een blije en tevreden klant

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie auto om in te rijden ,geeft een veilig gevoel

Ahmad Rataan

Rataan

Beschrijf hier uw ervaring

Zowel aan de telefoon als op de vestigingen waar ik geweest ben, ben ik super geholpen. Ik ben bij autoverhuur uitgekomen toen ik een auto nodig had. De voorwaarden zijn duidelijk net zoals de... Zowel aan de telefoon als op de vestigingen waar ik geweest ben, ben ik super geholpen. Ik ben bij autoverhuur uitgekomen toen ik een auto nodig had. De voorwaarden zijn duidelijk net zoals de prijzen, en mogelijkheden.
Ook hebben een een betrouwbaar
Graag tot een volgende keer !

Hjvanduyn

Service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service nieuwe autos en redelijke voorwaarde en prijs

Abdel Errachid

Top service