Julia/ASUS EUROPE

Hele goede ervaring, goede kwaliteit van producten, supersnelle verzending (zondag s'nachts besteld, dinsdag s'middags geleverd)

Cobie

Goede en zeer snelle bezorging.

e van AST

Zeer goede en snelle levering

Kreeg de bestelling vrij snel, alleen was het afgebroken. Het doosje was in een grotere doos geplaatst zonder bescherming eromheen. Contact opgenomen, het is netjes geregeld en een nieuwe ontvangen.... Kreeg de bestelling vrij snel, alleen was het afgebroken. Het doosje was in een grotere doos geplaatst zonder bescherming eromheen. Contact opgenomen, het is netjes geregeld en een nieuwe ontvangen. Wederom zonder bescherming eromheen, alleen heb ik de 2de keer meer geluk gehad. De service was perfect, kan niet anders zeggen. Het inpakwerk was in mijn geval alleen iets minder.

Reactie STERKADO.nl:

Beste,
Wat fijn dat je het product nu goed ontvangen hebt.
Beste,
Wat fijn dat je het product nu goed ontvangen hebt.
Bedankt voor je feedback. Wij hebben dit doorgestuurd naar degene die hier verantwoordelijk voor is, voor het twee keer niet netjes aankomen van jouw pakket. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Wij wensen je veel plezier met je bestelling!
STERKADO

G. Liesting

Ik dacht ovenschalen te krijgen zijn het 4 crème brullee schalen. Niet echt tevreden. Heb te horen gekregen dat ik kan ruilen, maar laat het maar zo

Reactie STERKADO.nl:

Beste G. Liesting,
Wij hebben je feedback meegenomen en de tekst bij het product aangepast. Wij hebben je reeds gegevens gestuurd om het product te retourneren.
Als je je nog bedenkt kan je...
Beste G. Liesting,
Als je je nog bedenkt kan je het product terugsturen. Wij zetten dan de punten terug op je kaart, zodat je iets anders uit kunt zoeken.
Met vriendelijke groeten,
STERKADO

T. Verhoek

Alles (keuze maken, bestellen, bezorgen) verliep vlotjes. Uitpakken thuis ook ?!

Conny van der Linde

Ben erg blij met mijn gekozen boek. Het werd keurig per post bezorgd.

Sanne

Prima geregeld, helaas wel het kado dat ik wilde niet meer op voorraad.

Amanda

Ruime keus, vlotte levering!

Cor

Verlenging geldigheid soepel geregeld