Sterkado

Jenneke Hendriks

Leuke cadeaus, voor iedereen wat

Tanja

Er was niet aangebeld, en ik kreeg de melding dat het in de brievenbus zat. Jullie deel was prima, jammer genoeg postnl niet. Pakket werd onder de brievenbussen gezet terwijl ik thuis was.
Er was niet aangebeld, en ik kreeg de melding dat het in de brievenbus zat.
Wat absoluut niet kon.

Hi Tanja,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat het pakket niet correct is overhandigd door de vervoerder. Desondanks wensen wij veel plezier met het gekozen cadeau.
Met...
Hi Tanja,

Ellen v.d.Bos

Helaas ik heb nog niets ontvangen

Hi Ellen,
Hi Ellen,
Bedankt voor je feedback!
Helaas hebben wij geen mailtje van jou ontvangen. Kun je ons een e-mail sturen met je bestelnummer en aangeven om welk product het gaat, zodat we dit verder kunnen uitzoeken? Je mag ons mailen naar info@sterkado.nl.

M. Verhoeven

Grote selectie van mooie cadeaus, altijd wel iets tussen voor iedereen.

Samantha

Prima en veel keuze, vooral de ruime selectie duurzamere cadeaus is mooi.

Hi Samantha,
Dank je wel voor deze mooie feedback!
Groet,
Team STERKADO

Ellie

Alles prima ontvangen.

Dick nijhoff

Koptelefoon heb ik gehad maar de kofferhanger niet maar ach alleen mensen met klachten reageren natuurlijk

Beste Dick,
Beste Dick,
Wat vervelend om te lezen dat je de kofferhanger niet ontvangen hebt. Kan jij ons een e-mail sturen met je bestelnummer, op jouw e-mailadres kunnen wij geen bestelling terug vinden met een kofferhanger. De e-mail mag je sturen naar het volgende e-mailadres: info@sterkado.nl
Wij zien de e-mail graag tegemoet, zodat wij het met je kunnen oplossen.
Groet,
Team STERKADO

Anna

Ik had punten gespaard, kon voor mijn kleindochter huishoudelijke apparaten bestellen. Zij heel blij!
Binnen een dag bezorgd.

Rens

Slecht, onbegrijpelijk

Hi Rens,
Hi Rens,
Bedankt voor je feedback!
Helaas hebben wij geen berichtje van jou ontvangen met de vraag of we je ergens mee kunnen helpen. We willen dat je tevreden bent en graag kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Je mag ons mailen naar info@sterkado.nl