Sylvia

Prima indruk! Een leuk en groot assortiment en mijn bestelling werd erg snel geleverd. Wat mij betreft mag mijn werkgever dit vaker cadeau doen.

Jouw ervaring

Ruime keuze op de webshop. Snelle bezorging van mijn bestelling.

Als je de punten omrekent naar euro;s en kijkt wat sterkado vraagt aan punten dan zijn het belachelijk hoge prijzen. Ook geen idee hoe ik iets van bol.com kan bestellen, heb ik wel ergens gelezen.....

Jouw ervaring

Niets. Veel te duur. Omschrijving producten kan ook beter.

Suggesties of tips

Geen punten, maar gewoon euro's gebruiken. Dan heeft iedereen door wat de echte prijzen zijn.

Reactie sterkado.nl:

Beste heer/ mevrouw,

Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Wij bieden niet alleen een cadeau maar een totaalconcept waarbij we marktconforme prijzen hanteren. Je hebt een mooi cadeau ontvangen van jouw werkgever, logt in op een persoonlijke webshop en krijgt de cadeaus thuisgestuurd.

De samenstelling van het assortiment hangt af de keuze die de werkgever maakt tijdens bestelling van het eindejaarsgeschenk. Indien de Bol.com kaart dit jaar geen keuzemogelijkheid is geweest, dan heeft de werkgever een ander pakket gekozen dit jaar waarbij deze bon niet is opgenomen. Dat kan volgend jaar weer anders zijn, daar hebben wij echter geen invloed op. Dat bepaalt jouw werkgever uiteindelijk.

Hopelijk valt het bestelde cadeau in de smaak.

Diana van Mil

Absoluut positieve ervaring. Ik had al eerder zaken met hen gedaan bij een ander bedrijf en wilde het graag voortzetten. Goed contact, geode ondersteuning, kortom zeer tevreden.

Jouw ervaring

Snelle verwerking van alles tot en met het verzenden van de gekozen kado.

Ga zo door!

Kaatje

Op de site staat dat je o.a. ook bij Bol.com en Zalando kunt bestellen, maar dat blijkt in de praktijk niet het geval. Dat heeft de werkgever zo bepaald zeggen ze, maar dat klopt niet. Wel "pushen"...

Jouw ervaring

Geen enkel sterk punt. Bovendien slechte service.

Suggesties of tips

Doe gewoon wat op de website staat, dus laat mensen ook gebruik kunnen maken van Bol.com en Zalando. Dan maar wat minder winst maken, maar wel een goede naam opbouwen.

Reactie sterkado.nl:

Beste heer/ mevrouw,

We hebben verschillende STERKADO assortimenten met verschillende prijsstellingen. De werkgever kiest uiteindelijk het pakket waarvan zij denken dat dit het leukste is en beste aansluit bij hun medewerkers. Jammer dat dit niet aansluit bij uw wensen. Echter is het STERKADO assortiment zo breed dat we hopen dat er alsnog een leuk cadeau voor u bij zit.

Linda Toet

Onze organisatie geeft sinds afgelopen kerstperiode cadeauvouchers aan onze medewerkers. STERKADO is een prettige partner waarmee we snel kunnen schakelen. De lijnen zijn kort en we hebben één...

Jouw ervaring

Goed werkende webshop die heel makkelijk te personaliseren is. uitgebreid assortiment en snelle, nette levering

Prima!

Stichting Jeugdteams ZHZ

Prettig contact en alle medewerking als er vragen waren.
Duidelijke informatie over de mogelijkheden vooraf en over de
aanleverdata.

Jouw ervaring

De medewerking die je krijgt en het meedenken.

Gemeente Westland (Sandra Kingma)

Prettig contact en goede levering.
Er wordt goed meegedacht om tot een mooi resultaat te komen.

CarWise Holding B.V.

Goede service, goed contact, prima geleverd en bestellingen met voucher ook snel en netjes afgehandeld.

L. van der Wacht

Ik werk al jaren samen met Sterkado.nl en heb al die tijd maar 1 contactpersoon die ontzettend behulpzaam en vriendelijk is.
Service is goed, snel.

Jouw ervaring

Snelle reacties op de mail/vragen.

Geen idee!