Diana van Mil

Absoluut positieve ervaring. Ik had al eerder zaken met hen gedaan bij een ander bedrijf en wilde het graag voortzetten. Goed contact, geode ondersteuning, kortom zeer tevreden.

Jouw ervaring

Snelle verwerking van alles tot en met het verzenden van de gekozen kado.

Ga zo door!

Kaatje

Op de site staat dat je o.a. ook bij Bol.com en Zalando kunt bestellen, maar dat blijkt in de praktijk niet het geval. Dat heeft de werkgever zo bepaald zeggen ze, maar dat klopt niet. Wel "pushen"...

Jouw ervaring

Geen enkel sterk punt. Bovendien slechte service.

Suggesties of tips

Doe gewoon wat op de website staat, dus laat mensen ook gebruik kunnen maken van Bol.com en Zalando. Dan maar wat minder winst maken, maar wel een goede naam opbouwen.

Reactie sterkado.nl:

Beste heer/ mevrouw,

We hebben verschillende STERKADO assortimenten met verschillende prijsstellingen. De werkgever kiest uiteindelijk het pakket waarvan zij denken dat dit het leukste is en beste aansluit bij hun medewerkers. Jammer dat dit niet aansluit bij uw wensen. Echter is het STERKADO assortiment zo breed dat we hopen dat er alsnog een leuk cadeau voor u bij zit.

Linda Toet

Onze organisatie geeft sinds afgelopen kerstperiode cadeauvouchers aan onze medewerkers. STERKADO is een prettige partner waarmee we snel kunnen schakelen. De lijnen zijn kort en we hebben één...

Jouw ervaring

Goed werkende webshop die heel makkelijk te personaliseren is. uitgebreid assortiment en snelle, nette levering

Prima!

Stichting Jeugdteams ZHZ

Prettig contact en alle medewerking als er vragen waren.
Duidelijke informatie over de mogelijkheden vooraf en over de
aanleverdata.

Jouw ervaring

De medewerking die je krijgt en het meedenken.

Gemeente Westland (Sandra Kingma)

Prettig contact en goede levering.
Er wordt goed meegedacht om tot een mooi resultaat te komen.

CarWise Holding B.V.

Goede service, goed contact, prima geleverd en bestellingen met voucher ook snel en netjes afgehandeld.

L. van der Wacht

Ik werk al jaren samen met Sterkado.nl en heb al die tijd maar 1 contactpersoon die ontzettend behulpzaam en vriendelijk is.
Service is goed, snel.

Jouw ervaring

Snelle reacties op de mail/vragen.

Geen idee!

Alles is goed en snel verlopen. Alle lof.
Wij kwamen erachter dat wat ik had opgegeven niet klopte. Even een belletje en het was gelijk verholpen.

Jouw ervaring

Niets dan goed. Van kadokaart naar Bijenkorf kaart snel gehad.

Mijn persoonlijke ervaring is zeer positief. Kan oprecht geen minpunten bedenken.

Jouw ervaring

Er is veel mogelijk als je maar duidelijk bent ik wat je graag wil.

Zou dit niet weten.