Sterkado

Irma

Zeer vlotte levering. Fijne website. Houden zo!

Marcel

Hele snelle levering. Prima geregeld.

Hi Marcel,
Bedankt voor dit mooie compliment.
Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent met de levering van jouw cadeau.
Nog veel plezier met je gekozen cadeau!
Groet, Team STERKADO

Margriet Bevers

Beetje onduidelijk, vooral bij meerdere vouchers hoe deze te verwerken, voor de rest prima.Gelukkig wel kadobonnen te downloaden,daar anders de keuze beperkt is.Heb nu een smarteatch besteld,maar... Beetje onduidelijk, vooral bij meerdere vouchers hoe deze te verwerken, voor de rest prima.Gelukkig wel kadobonnen te downloaden,daar anders de keuze beperkt is.Heb nu een smarteatch besteld,maar werkt niet naar behoren.
Bij wie jan ik dan terecht met mijn vraag?

Beste Margriet,
Beste Margriet,
Wat vervelend om te lezen dat de smartwatch niet naar behoren werkt. Kan jij ons een e-mail sturen met meer informatie over wat er precies niet werkt? De e-mail mag je sturen naar het volgende e-mailadres: info@sterkado.nl
Wij zien de e-mail graag tegemoet, zodat wij je verder kunnen helpen.
Groet,
Team STERKADO

iSybje

Leuk idee en een gegeven paard mag men niet in de muil kijken, maar voor mij mogen er minstens twee (web)aanbieders meer zijn. Het echt grote gemis voor mij is Bol.com (voor electronica is Coolblue... Leuk idee en een gegeven paard mag men niet in de muil kijken, maar voor mij mogen er minstens twee (web)aanbieders meer zijn. Het echt grote gemis voor mij is Bol.com (voor electronica is Coolblue echt duur!) en voor boeken/tijdschriften, Bruna.nl (dan support ik de lokale boekhandel)
Verder heb heb ik persoonlijk weinig aan de andere aanbieders.

Reactie Sterkado:

Bedankt voor je feedback!
Bedankt voor je feedback!
Wat jammer dat je niet tevreden bent over ons assortiment. Wij proberen een breed assortiment met diverse boeken, tijdschriften, belevenissen en cadeaukaarten aan te bieden.
We zijn altijd bezig met het verbeteren van ons assortiment en zullen deze tip ook zeker meenemen.
Desondanks wensen we je veel plezier met je uitgekozen cadeau!
Team STERKADO

Marian Roufs - van Doren

Had nog een bon liggen van STERKADO
vanaf kerst.
Er waren zoveel kadoos te kiezen dat ik steeds moest afhaken tijdens het zoeken.
Kon geen keus maken.
Uiteindelijk de smartwatch...
Had nog een bon liggen van STERKADO
vanaf kerst.
Kon geen keus maken.
Uiteindelijk de smartwatch gekozen,
ben er zeer blij mee.

Hi,
Bedankt voor deze super mooie feedback.
Erg leuk om te lezen dat je blij bent met je gekozen cadeau, wij wensen je er heel veel plezier mee.
Groet, Team STERKADO

Elizabeth

Heel positief! Veel keus en super snelle levering.

Cas

Keuze is beperkt

Rietman

Keuze niet erg groot daar en tegen snelle levering.

Hi,
Bedankt voor je mooie feedback.
Hi,
Bedankt voor je mooie feedback.
Vervelend dat de keuze voor jou niet veel was, wij proberen ons assortiment altijd zo uitgebreid mogelijk te hebben, wel zijn wij afhankelijk van de voorraad bij onze leveranciers.
Wij hopen ondanks dat, dat je toch veel plezier zal hebben van de gekozen cadeaus.
Groet,
Team - STERKADO

Perry

Snel ,geleverd.
Weinig keus en erg duur .
Oké je ontvangt die punten, maar voor die prijs kan ik het elders goedkoper krijgen.
Kwaliteit laat soms de wensen over.
Heb al veel...
Snel ,geleverd.
Weinig keus en erg duur .
Kwaliteit laat soms de wensen over.
Heb al veel producten zo ,de
prullenbak in laten verdwijnen.

Hi Perry,
Wij vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent met het (gekozen) cadeau(s) en ons aanbod.
Hi Perry,
Dit willen wij graag met je oplossen en willen je vragen om ons een e-mail te sturen wat er niet goed is aan het cadeau dat je ontvangen hebt. Deze e-mail mag je sturen naar: info@sterkado.nl
Jouw e-mail zien wij graag tegemoet!
Groet, Team - STERKADO