Je aankoop wordt beschermd

Van de werkgever voor de kerst gekregen. Een bon waar je helemaal niets aan hebt, tenzij je hele dure dingen gaat aanschaffen, die in de winkel voor de helft verkrijgbaar zijn. Je kunt ze inruilen...

Uw ervaring

Geen sterke punten. Zie hierboven.

Suggesties of tips

Geef de mensen waar voor hun geld.

Reactie Sterkado.nl:

Beste mevrouw Ruig,

Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in het ontvangen cadeau. Onderstaande uitleg geeft misschien wat verduidelijking.

Het klopt inderdaad dat op onze website aangegeven staat dat cadeaubonnen van webshops zoals Bol.com en Zalando een keuzemogelijkheid zijn voor de werkgever. STERKADO voert momenteel 3 pakketten waar de werkgever uit kan kiezen. Ik ga er 2 uitlichten omdat hier de verwarring door is ontstaan. STERKADO Premium biedt keuze voor de ontvangers uit cadeaus, belevenissen, boeken&tijdschriften en nog veel meer. STERKADO Giftcards biedt keuze uit enkel cadeaukaarten, waaronder die van de bovengenoemde webshops. Het betreft een geheel ander product met een andere kostenopbouw.

Jouw werkgever heeft de keuze gemaakt voor STERKADO Premium, wat inhoudt dat je als ontvanger een ruime keuze hebt uit mooie cadeaus en nog veel meer. De genoemde cadeaubonnen zijn niet opgenomen in dit assortiment en kunnen om die reden ook niet gekozen worden. In het STERKADO Premium assortiment zitten echter ook een aantal populaire cadeaukaarten waar wel uit gekozen kan worden, waaronder de cadeaukaart van fonQ, de Wellness Giftcard of een Restaurantcadeau.

Hopelijk lukt het alsnog een passend cadeau of cadeaukaart uit te zoeken. Zit er echt niets voor je tussen dan kan je de punten altijd nog besteden door een donatie te doen aan een goed doel, zo krijgt de kaart dan toch nog een mooie bestemming. Het zou zonde zijn als dit cadeautje helemaal niet wordt gebruikt.

Klantenservice STERKADO

Mijn ervaring is zeer goed met STERKADO. Behulpzaam, snelle levering en goede ondersteuning. Ik beveel dit bedrijf aan.

Klantgerichtheid.

Ga zo door.

Ontevreden klant

Belachelijk concept... Toon tenminste eerlijk prijzen op de website.. Kerst kado gekregen van SterConcept van X bedrag, maar je de zogenaamde boeken bonnen ed. zijn dan alleen bij boeken webwinkel...

Reactie Sterkado.nl:

Geachte heer Janssen,

Spijtig te horen dat u niet tevreden bent.

Met de boekenbon die u kunt kiezen in ons concept heeft u keuze uit meer dan 200.000 boeken die voortdurend worden aangevuld met nieuwe releases. Bij de boekenbon staat ook een link naar de webshop waar alle boeken staan zodat u direct alle keuzes kan bekijken. Als u niet kan vinden wat u zoekt kunnen wij u wellicht helpen. Mocht een bepaalde titel niet verkrijgbaar zijn dan biedt ons assortiment nog meer dan 1.000 andere leuke cadeaus, dagjes uit, cadeaukaarten en tijdschriften.

Als u contact met ons opneemt of u geeft ons uw contactgegevens dan kunnen wij u helpen zodat ook u tevreden kan zijn met het cadeau dat u uitkiest.

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed bereikbaar.

Uw ervaring

Zelfs buiten kantooruren beschikbaar voor ondersteuning / advies.

Suggesties of tips

Iets duidelijker aangeven welke bedrijven wel/niet zijn opgenomen.

Prima ervaring, duidelijke communicatie, snelle reactie tijd

Uw ervaring

Goede en snelle dienstverlening, zeer klantgericht. Met 1 voucher iets misgegaan en direct zonder problemen opgelost. Erg netjes.

Volhouden zo!

FM Groep B.V.

Snel, flexibel en makkelijk. Gepersonaliseerde website is leuk, alle werknemers tevreden met het kiezen van een eigen cadeau. We kwamen bij levering één kaart tekort en deze werd meteen nagestuurd.

Prettig persoonlijk contact.

Suggesties of tips

Fashioncheque toevoegen aan assortiment.

KNGU

Uw ervaring

Snelle levering. Op maat.

Weet ik niet

Een goede medewerking en luisterde goed naar mijn wensen.

Happynurse

Ik ben zeer tevreden toen bleek dat ik 4 shopkaarten tekort kwam lagen ze binnen een week in mijn brievenbus
Dit bedrijf is zeker een aanrader

Jose Bransz

Goede en snelle communicatie

Uw ervaring

Ster Concept denkt mee in de behoefte van de klant, dus ook qua aanbod

Suggesties of tips

Blijf zo doorgaan en probeer prijs knallers er assortiment te krijgen