Linda Toet

Onze organisatie geeft sinds afgelopen kerstperiode cadeauvouchers aan onze medewerkers. STERKADO is een prettige partner waarmee we snel kunnen schakelen. De lijnen zijn kort en we hebben één...

Uw ervaring

Goed werkende webshop die heel makkelijk te personaliseren is. uitgebreid assortiment en snelle, nette levering

Prima!

Stichting Jeugdteams ZHZ

Prettig contact en alle medewerking als er vragen waren.
Duidelijke informatie over de mogelijkheden vooraf en over de
aanleverdata.

Uw ervaring

De medewerking die je krijgt en het meedenken.

Gemeente Westland (Sandra Kingma)

Prettig contact en goede levering.
Er wordt goed meegedacht om tot een mooi resultaat te komen.

CarWise Holding B.V.

Goede service, goed contact, prima geleverd en bestellingen met voucher ook snel en netjes afgehandeld.

L. van der Wacht

Ik werk al jaren samen met Sterkado.nl en heb al die tijd maar 1 contactpersoon die ontzettend behulpzaam en vriendelijk is.
Service is goed, snel.

Uw ervaring

Snelle reacties op de mail/vragen.

Geen idee!

Alles is goed en snel verlopen. Alle lof.
Wij kwamen erachter dat wat ik had opgegeven niet klopte. Even een belletje en het was gelijk verholpen.

Uw ervaring

Niets dan goed. Van kadokaart naar Bijenkorf kaart snel gehad.

Mijn persoonlijke ervaring is zeer positief. Kan oprecht geen minpunten bedenken.

Uw ervaring

Er is veel mogelijk als je maar duidelijk bent ik wat je graag wil.

Zou dit niet weten.

Snelle levering van cadeaubon van bol.com.
Melding binnen 2 dagen binnen via mail, maar had de bon al binnen 1 uur in mijn mail

Ruime keuze

Slecht! Ik wacht nu al 2 weken op mijn cadeau en al mijn punten zijn wel al op en ik heb zelfs nig bijbetaald echt slecht dit. Slecht!

Reactie sterkado.nl:

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat je je cadeau nog niet hebt ontvangen. Wij kijken het graag voor je na.
Zou je je ordernummer door kunnen geven aan onze klantenservice via klantenservice@cadeau4jou.nl? Wij kunnen je order dan opzoeken om te zien wat de status hiervan is en ervoor te zorgen dat het zo spoedig mogelijk alsnog geleverd wordt.

Bij voorbaat dank.

Cadeau4Jou