Slecht! Ik wacht nu al 2 weken op mijn cadeau en al mijn punten zijn wel al op en ik heb zelfs nig bijbetaald echt slecht dit. Slecht!

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat je je cadeau nog niet hebt ontvangen. Wij kijken het graag voor je na.
Zou je je ordernummer door kunnen geven aan onze klantenservice via klantenservice@cadeau4jou.nl? Wij kunnen je order dan opzoeken om te zien wat de status hiervan is en ervoor te zorgen dat het zo spoedig mogelijk alsnog geleverd wordt.

Bij voorbaat dank.

Cadeau4Jou

Echt ongelooflijk snelle en klantvriendelijke service! Een cadeautje was beschadigd en nadat ik er een melding van heb gemaakt, was in een kwartiertje gereageerd en alles opgelost!!
Een...

Uw ervaring

Kiezen is erg gemakkelijk, een goed overzicht van producten en belevenissen

BusinessInProgress

Breed assortiment met vele keuzemogelijkheden en snelle levering.

Uw ervaring

Snelle levering en goede communicatie tijdens het leverproces.

Jeroen

Leuke cadeau's te verkrijgen en snelle levering.

Helemaal blij mee

keuze mogelijkheid werkt super

Veel keuze in producten en goede service. Hier wil ik wel vaker een cadeau uitkiezen!

veel keuze, mooie producten

Huis & Decoratie

Ik heb Sterkado juist erg goed ervaren. Behulpzame mensen en zeer mooie website met ruim assortiment leuke cadeaus. Ik raad sterkado aan.

Van de werkgever voor de kerst gekregen. Een bon waar je helemaal niets aan hebt, tenzij je hele dure dingen gaat aanschaffen, die in de winkel voor de helft verkrijgbaar zijn. Je kunt ze inruilen...

Uw ervaring

Geen sterke punten. Zie hierboven.

Suggesties of tips

Geef de mensen waar voor hun geld.

Beste mevrouw Ruig,

Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in het ontvangen cadeau. Onderstaande uitleg geeft misschien wat verduidelijking.

Het klopt inderdaad dat op onze website aangegeven staat dat cadeaubonnen van webshops zoals Bol.com en Zalando een keuzemogelijkheid zijn voor de werkgever. STERKADO voert momenteel 3 pakketten waar de werkgever uit kan kiezen. Ik ga er 2 uitlichten omdat hier de verwarring door is ontstaan. STERKADO Premium biedt keuze voor de ontvangers uit cadeaus, belevenissen, boeken&tijdschriften en nog veel meer. STERKADO Giftcards biedt keuze uit enkel cadeaukaarten, waaronder die van de bovengenoemde webshops. Het betreft een geheel ander product met een andere kostenopbouw.

Jouw werkgever heeft de keuze gemaakt voor STERKADO Premium, wat inhoudt dat je als ontvanger een ruime keuze hebt uit mooie cadeaus en nog veel meer. De genoemde cadeaubonnen zijn niet opgenomen in dit assortiment en kunnen om die reden ook niet gekozen worden. In het STERKADO Premium assortiment zitten echter ook een aantal populaire cadeaukaarten waar wel uit gekozen kan worden, waaronder de cadeaukaart van fonQ, de Wellness Giftcard of een Restaurantcadeau.

Hopelijk lukt het alsnog een passend cadeau of cadeaukaart uit te zoeken. Zit er echt niets voor je tussen dan kan je de punten altijd nog besteden door een donatie te doen aan een goed doel, zo krijgt de kaart dan toch nog een mooie bestemming. Het zou zonde zijn als dit cadeautje helemaal niet wordt gebruikt.

Klantenservice STERKADO

Mijn ervaring is zeer goed met STERKADO. Behulpzaam, snelle levering en goede ondersteuning. Ik beveel dit bedrijf aan.

Klantgerichtheid.

Ga zo door.

Ontevreden klant

Belachelijk concept... Toon tenminste eerlijk prijzen op de website.. Kerst kado gekregen van SterConcept van X bedrag, maar je de zogenaamde boeken bonnen ed. zijn dan alleen bij boeken webwinkel...

Geachte heer Janssen,

Spijtig te horen dat u niet tevreden bent.

Met de boekenbon die u kunt kiezen in ons concept heeft u keuze uit meer dan 200.000 boeken die voortdurend worden aangevuld met nieuwe releases. Bij de boekenbon staat ook een link naar de webshop waar alle boeken staan zodat u direct alle keuzes kan bekijken. Als u niet kan vinden wat u zoekt kunnen wij u wellicht helpen. Mocht een bepaalde titel niet verkrijgbaar zijn dan biedt ons assortiment nog meer dan 1.000 andere leuke cadeaus, dagjes uit, cadeaukaarten en tijdschriften.

Als u contact met ons opneemt of u geeft ons uw contactgegevens dan kunnen wij u helpen zodat ook u tevreden kan zijn met het cadeau dat u uitkiest.

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed bereikbaar.

Uw ervaring

Zelfs buiten kantooruren beschikbaar voor ondersteuning / advies.

Suggesties of tips

Iets duidelijker aangeven welke bedrijven wel/niet zijn opgenomen.