Sterhout

Yvonne Sjoerdsma

1 kuub openhaard hout besteld. Wij bestellen met enige regelmaat. De laatste keer erg mooi hout, weinig rommel ertussen.

Bestellen, leveringsdatum staat direct vast en fijn dat je later nog een tijd indicatie krijgt.

Klaas huizinga

Bigbag houtpellets 1250kg kwaliteit slecht.
Bigbag houtpellets 1250kg kwaliteit slecht.
Instellingen kachel op verschillende standen geprobeerd en veel steenslag in branderpot. Na een dag branden schakelt kachel zich uit omdat er veel steenslag in zit. Hoe het in de kachel pijp eruit ziet weet ik helaas nog niet.

H. Schoute

De dag na de bestelling werd het geleverd door een heel correcte vrachtwagenchauffeur. Bij het verwijderen van de afdekfolie zag ik wel een paar opengescheurde zakken. Bij het afstapel kwam ik er in... De dag na de bestelling werd het geleverd door een heel correcte vrachtwagenchauffeur. Bij het verwijderen van de afdekfolie zag ik wel een paar opengescheurde zakken. Bij het afstapel kwam ik er in totaal vier tegen en meerdere zakken met gaten in de las van de seal. Het is geen transportschade maar een kwestie van een slecht afgestelde branderkop van het sealapparaat die de zakken moet afdichten. Als je een rol ducktape erbij houd is het probleem opgelost.

Levering zoals beloofd en een vriendelijke behulpzame chauffeur.

Heinen

Er waren 4 zakken kapot dat was niet zo best verder kon de bezorger niet over de drempel om de pellets bunnen te zetten en moest ik de zakken een voor een naar binnen dragen

Snelle bezorging

Prima aflevering en hout. Snippers hout prima, maar wel veel stof ertussen. Dat kan wel minder.

de Visser

Big bag haardhout geleverd volgens verwachting

goed gedroogd/goede maat/snelle levering

Eric Duenk

Snelle levering. Prijs/kwaliteit

Frans

overzichtelijke site, snelle levering.

Kruit

Gemixed haardhout was weer van goede kwaliteit en formaat

Ronald kors

Prima bedrijf