Liliane van Stappen

Correct geleverd

Correct geleverd

Huize Nuis

Duidelijke site en snelle leveringen

Sjoerd Hekking

Snelle en nette levering

Peer

Perfect. Goede communicatie, snelle levering. Goed product.

Jim

Goed telefonisch advies

Mega snelle fabricage en levering

Natasja Janssen

De koeriersdienst zegt de stempel bezorgt te hebben maar ik heb niets ontvangen.

Ik heb een mail gestuurd over de niet afgeleverde order en ik vertrouw erop dat dit netjes wordt afgehandeld door jullie.

Neem een andere koeriersdienst. Ik heb nog niets ontvangen

Heerenhuys Grafische Vormgeving - Esther de Heer

De eerste bestelling was super. Bij de tweede bestelling waren 2 producten minder qua kwaliteit, preegstempel was minder diep aan één kant en er zat een barstje in een doosje. Ik heb een mail... De eerste bestelling was super. Bij de tweede bestelling waren 2 producten minder qua kwaliteit, preegstempel was minder diep aan één kant en er zat een barstje in een doosje. Ik heb een mail gestuurd met foto's en wacht nu al een paar dagen op antwoord.

De eerste bestelling was super. Super kwaliteit

Graag snellere reactie wanneer ik een mail stuur met foto's van een product dat niet qua kwaliteit voldoet.

Rutbeek survival

bestellen van stempels is makkelijk, stempel is prima in orde

voor 1 bestelling, geteld 20 mailtjes is te veel
voor 1 bestelling, geteld 20 mailtjes is te veel
eerst melden bestelling gereed, klaar voor verzenden, track trace nummer, dag erna is de bestelling niet compleet. e.e.a. gewijzigd, vervolgens hoor je niets. gebeld en krijg je te horen dat je beter niet kan bellen maar reageren op mail. bestelling gaat dezelfde dag de deur uit #Not. pas laat de volgende dag . bijna 2 weken van bestellen tot leveren, website zegt 1-2 dagen

Bert

Top!