8.5/10
8.3/10
8.3/10

Raymond

Prima communicatie, heldere proefdruk en snelle levering

Elkedaggroener.nl

Mooie producten, netjes geleverd

Redelijk goed, snelle levering maar:Ik vind de Posta stempels wat minder van kwaliteit dan de Trodat. Achteraf had ik leiver de Trodat versie besteld. De tekst op de stempel is niet helemaal recht... Redelijk goed, snelle levering maar:Ik vind de Posta stempels wat minder van kwaliteit dan de Trodat. Achteraf had ik leiver de Trodat versie besteld. De tekst op de stempel is niet helemaal recht geplakt op de ondergrond daardoor staat de tekst bij afdruk ook niet recht. Ik vind dat wel een beetje storend.

Ik vind de Posta stempels wat minder van kwaliteit dan de Trodat. Achteraf had ik leiver de Trodat versie besteld. De tekst op de stempel is niet helemaal recht geplakt op de ondergrond daardoor... Ik vind de Posta stempels wat minder van kwaliteit dan de Trodat. Achteraf had ik leiver de Trodat versie besteld. De tekst op de stempel is niet helemaal recht geplakt op de ondergrond daardoor staat de tekst bij afdruk ook niet recht. Ik vind dat wel een beetje storend.

Goedeafhandeling

lagune.nl

Het ontwerpproces online én de prijs gaven de doorslag het te proberen

online ontwerpen

Geleverd wat ze vroegen

Zou een dag service kunnen zijn

Snelle levering, hoge kwaliteit

Rob

Uitstekend snelle service

nvt.

Website mag duidelijker als je eigen bestand wil gebruiken. Niet echt overzichtelijk.

Fanny

Zeer tevreden. Snelle levering en bij vragen via email een snel en correct antwoord.

Alles snel en correct afgehandeld.