Henri Peters

Super

reageren snel Email

Van Veen

3500 stenen zand en cement besteld. Hadden nog niet eerder van dit bedrijf gehoord. Geweldig hoe snel er wordt gereageerd en wat een fijne communicatie in gewone mensen taal. Er was iets misgegaan... 3500 stenen zand en cement besteld. Hadden nog niet eerder van dit bedrijf gehoord. Geweldig hoe snel er wordt gereageerd en wat een fijne communicatie in gewone mensen taal. Er was iets misgegaan bij de transporteur, maar Steenhandel Geurds wilde daar niets van weten en maakte zelf meteen het opgemaakte prijsverschil weer in orde, ongevraagd nota bene. Dit bedrijf verdiend een pluim. Ik ben maar een kleine doe het zelver, maar als ik een zakelijke relatie zou moeten aangaan dan staat deze firma op één.

Geweldige manier van communiceren. Spreken gewoon dezelfde taal als u en ik. Zijn hartstikke duidelijk en heel hulpvaardig. Bijzonder goede service.

Goede contacten en afhandeling.

goed

DSA Nederland bv

Duidelijk eenvoudig en snel, geen nonsens maar gewoon doen

Gewoon leveren zonder nonsens

Danny Burgers

Eerlijk bedrijf

Eerlijk advies.

Ok

nee

M. van der Wees

De firma Steenhandel Geurds is een zeer klantvriendelijk en flexibel bedrijf. Ik vond erg prettig om zaken te doen met scherp geprijste artikelen.

Prima levering, goede service, zonder problemen levering nagezonden toen niet alles geleverd bleek

Heel goed

nee prima

Levering gewenste artikel laat te wensen over; onjuiste soort stenen geleverd en niet duidelijk erkennen dat daar de leverancier daarvoor de verantwoording draagt .