Deskundigheid
Advies
Medewerkers
Communicatie

Familie Anker

Prima, nette werkers. Mooi eindresultaat.

Goede voorbereiding, netjes werken, goede communicatiez

Geen. Alles was perfect.

Ben Barth

Vakmanschap

Houe zo.

Robert Zwinenberg

Geweldig vakwerk; vanaf offertetraject tot oplevering geweldig gewerkt. Menno is een vakman, geeft de nodige adviezen zonder opdringerig te zijn. Keurig schoon opgeleverd, niets aan hoeven doen!

goeie adviezen gekregen bij bezoek aan showroom en tijdens inmeting thuis. Het plaatsen van de trap duurde misschien iets langer dan bij een andere leverancier, maar nu heb je ook topkwaliteit!

Paulides

Vakkundig, prettig

Vakmensen met plezier in hun werk en trots op het resultaat

Kommers

Prima en snelle service

Duidelijk en betrouwbaar

Alles was goed

Bramer

Goed en erg vriendelijk en geen rommel achter gelaten

Snelheid

Verlichting is aangesloten echter het stopcontact zit boven in en de aansluiting van de verlichting onderin had beter bovenin kunnen zitten😜

Fam. Van kooten

Geweldig ook de timmerman die bij ons de trap kwam leggen.

Advies van kevin

Ja die oude man niet meer laten werken want advies van niks toen we een afsraak hadden gemaakt.
Toen daarna kevin thuis kwam dat was een toppperd.

de Graaff

Stairz was een van de 5 bedrijven die we hebben laten komen voor een offerte. De klik was er meteen met de verkoper, Jurgen Koper. Gelet op de prijzen en wat er geleverd kon worden conform onze... Stairz was een van de 5 bedrijven die we hebben laten komen voor een offerte. De klik was er meteen met de verkoper, Jurgen Koper. Gelet op de prijzen en wat er geleverd kon worden conform onze wensen was dit een goede match. Jurgen is voor de definitieve beslissing nog eens terug geweest ivm de kleurbepaling. Wij hebben 2 open trappen en de leuningen laten aanpassen. De leggers hebben top werk verricht. Het ziet er supermooi uit. De krakende trede is zelfs verdwenen en nu, na ong. 3/4 jaar ziet het er nog steeds als nieuw uit. Het onderhoud is supersimpel en eigenlijk is het met de maanden nog mooier geworden in onze optiek. Het graniet ziet er echt heel goed uit.

verkoop en leg-proces.

verbetertip: de leuningmaker zou wat kunnen verbeteren in de communicatie.

familie Velinga

Traprenovatie ZuidHolland, monteur Richard, heeft bij ons 2 trappen vernieuwd. Heel netjes gewerkt. regelmatig overleg over de kleine hoekjes en aansluiting op bestaande afwerking.
Schoon...
Schoon achtergelaten en goede onderhoudsadviezen.

iedere trede zeer nauwkeurig uitgemeten en passend afgewerkt