Sfeer
Locatie
Kennis van lesgevende instructeur(s)
Contact via email of telefoon

yvonne van nunen

Heel goede sportschool. Mijn dochter heeft het heel goed naar haar zin daar. En voelt haar eigen op haar gemak en in haar waarde gelaten vooral bij de kid safety lessen van evi.

Kid safety

Tamara Vermeer

Gezellige sportschool waar kinderen zichzelf lichamelijk en psychisch leren verdedigen!

Ga zo door!

Kids safety meisje 11 jaar.

M van den Dungen

Fijne sportschool met instructeurs die zich erg inzetten voor de kinderen!

Mijn zoontje zit op Krav Maga en hij heeft het erg naar zijn zin daar. Zelf ben ik er ook een geruime tijd geweest om te sporten alleen door een blessure was dit tijdelijk niet meer mogelijk.

Mutsaers

Heerlijk ongedwongen sfeer en professioneel

Kidsafety

Lieske

Positief. Goede sfeer, laagdrempellig

met kidsafety meer sparren (koen zijn antwoord)
Ik Vind soms de vloer in de dojo niet zo fris om in te rollen

Boxzakken

Arnoud Bom

Fijne sportschool met goede begeleiding en eenvoudige setting geeft gevoel van back to basic. Sporten zonder opsmuk. Erg fijn.

Uitbreiding sanitaire voorziening zou prettig zijn maar dat komt wel bij volgende nieuwe accomodatie.

Boksconditie

x

Zeer goede ervaring

Erg warm binnen vooral in de zomer.

Boksen

Gijs Beerman

Ik ben uitgenodigd (fitness/conditie) te komen trainen. Onze dochter traint ook bij deze sportschool.

Fight'n'Shape & Boksconditie

E. Nouwens

Boksconditie, 1 keer per week. Meestal een super fijne les van Daan. Hij weet precies de goede toon aan te slaan voor deze groep. Ik vind de groep te groot en er zouden geen nieuwe mensen bij mogen,... Boksconditie, 1 keer per week. Meestal een super fijne les van Daan. Hij weet precies de goede toon aan te slaan voor deze groep. Ik vind de groep te groot en er zouden geen nieuwe mensen bij mogen, maar dit gebeurd wel.

Het is soms wel erg vochtig, zo erg dat je uitglijd op de vloer

Boksconditie

micha den boer