Ivan Romme

Uitstekend!

Trudie Dekker

Top-ervaring. Op dinsdag besteld en vrijdag in huis. Ook telefonisch prettige communicatie. Goede uitleg en erg vriendelijk.

Jane

Leuke prijzen en betaalbaar

A.M. Mastenbroek

Dit bedrijf verdiend de hoofdprijs

Michiel

Super snel geleverd, prima kwaliteit!

Hanneke

Vorige week vrijdag 2 bekers besteld. Ik had me te laat bedacht dat ik deze bekers wilde hebben. Er zat dus haast achter, want ik had ze 2 dagen later nodig. Dit had ik als opmerking bij mijn... Vorige week vrijdag 2 bekers besteld. Ik had me te laat bedacht dat ik deze bekers wilde hebben. Er zat dus haast achter, want ik had ze 2 dagen later nodig. Dit had ik als opmerking bij mijn bestelling gezet. Een dag later had ik de mooie bekers in huis en heb ik 2 mensen heel blij kunnen maken.
Wat een goede en snelle service! Bedankt.

Speijers Sports

Heel erg fijne webshop met handig overzichtelijke winkelmand. Als je telefonisch contact opneem wordt je direct vriendelijk en goed geholpen. Oprecht een heel fijn bedrijf! Met zeer goede kwaliteit... Heel erg fijne webshop met handig overzichtelijke winkelmand. Als je telefonisch contact opneem wordt je direct vriendelijk en goed geholpen. Oprecht een heel fijn bedrijf! Met zeer goede kwaliteit prijs verhouding.

LR de Zuidplasruiters