Sauna de Veluwe in Lunteren

Smerig en vies

Uw beoordeling:

Vandaag 25-08-2020 deze sauna in Lunteren bezocht. De foto's op de website zien er gelikt uit. De praktijk toont andere beelden. Het kruidenbad was vervuild, zwembad was niet schoon en sauna's... Vandaag 25-08-2020 deze sauna in Lunteren bezocht. De foto's op de website zien er gelikt uit. De praktijk toont andere beelden. Het kruidenbad was vervuild, zwembad was niet schoon en sauna's vielen tegen. Het personeel is zeer klantonvriendelijk, de bediening in het restaurant niet over naar huis te schrijven. Vies en smerig. Het was een eerste kennismaking... nooit meer.

Een dikke onvoldoende... een 2.0 voor de moeite?

Debby

Heerlijke dag gehad

Uw beoordeling:

fijne sauna, heerlijke tuin en lekker eten.

A. Bod

Sauna kaartjes

Uw beoordeling:

Nadat we de tickets hadden besteld kregen we per omgaande de e-tickets in de mail. Prima service!

leo

Leuke en goede sauna

Uw beoordeling:

Zijn deze maand (van dit jaar) nu twee keer geweest en zijn zeer tevreden met deze sauna. Vriendelijk personeel en altijd alles schoon. Het eten is goed en normale prijzen. Een aanrader voor... Zijn deze maand (van dit jaar) nu twee keer geweest en zijn zeer tevreden met deze sauna. Vriendelijk personeel en altijd alles schoon. Het eten is goed en normale prijzen. Een aanrader voor iedereen. Heerlijk relaxen en niet druk.

Marian

Prima sauna

Uw beoordeling:

Voor 't eerst weer naar de sauna sinds corona. De hygiene maatregelen waren fantastisch, max 2 tegelijk in sauna en na ieder bezoek ontsmetten en vaak luchten. Sauna zelf gezellig, voldoende aanbod... Voor 't eerst weer naar de sauna sinds corona. De hygiene maatregelen waren fantastisch, max 2 tegelijk in sauna en na ieder bezoek ontsmetten en vaak luchten. Sauna zelf gezellig, voldoende aanbod en lekker eten, betaalbaar. Enig nadeel (maar daar kan sauna niets aan doen): Het tijdslot, waardoor je maar 5 uurtjes kan genieten. Terwijl op het ticket van Spaonline gewoon staat van 10.00 - 22.30. Dit is dus niet waar - je kan kiezen uit 2 tijdsblokken van max 5 uur

Deborah

Fijne site, fijne acties

Uw beoordeling:

Altijd fijn om een leuke aanbieding of actie te vinden voor een heerlijke dag sauna. Ook de combi korting bijv. dagentree incl. lunch zijn altijd leuk. Makkelijk en snel via deze site

Sarah detroz

Super ontevreden

Uw beoordeling:

Mijn vriendin die Franstalig is had nergens gelezen dat je bij aankoop van de vouchers nog eens bij de accommodatie zelf moet reserveren. Bij aankoop van jullie entree tickets heeft ze op datum van... Mijn vriendin die Franstalig is had nergens gelezen dat je bij aankoop van de vouchers nog eens bij de accommodatie zelf moet reserveren. Bij aankoop van jullie entree tickets heeft ze op datum van beschikbaarheid geselecteerd aldus op maandag 27 juli bij wellnessboot. Bij aankomst blijkt dat ze volzet waren en dit zelfs tot eind augustus dat ze geen vouchers meer accepteren aangezien ze nog achterstand hebben van andere badgasten. Nog erboven op moesten we aanhoren dat de vouchers maar 1 maand geldig zijn ??? Dus eigenlijk hebben we een kat in de zak gekocht!

Renske

Topverblijf

Uw beoordeling:

Kaartjes gevoel met spa online voor de welnessboot in No. Goed geregeld en een super dag gehad.

Jan Van Geel

Saunareservering

Uw beoordeling:

Reserveren oke, E-vouchers werken ook goed, echter de reservering moet gedaan worden bij de desbetreffende sauna, dus niet via Spaonline.

Sauna de Veluwe in Lunteren

Goed, vriendelijk personeel, goede keuken, gezellig

Uw beoordeling:

Wat een mooie aanwinst in het saunacircuit