Vera B

Heerlijke dag gehad

Uw beoordeling:

Heerlijk rustig, zelfs op zaterdag! Coronamaatregelen goed geregeld. Heerlijke sauna’s

Edit

Heerlijk ontspannen

Uw beoordeling:

Heerlijk genoten en kunnen ontspannen. Personeel is gastvij en complex is netjes, eten/drinken van goede kwaliteit. Fijn dat kinderen ook welkom zijn op zondag. Ik ga zeker nog eens terug!

Joost

Goeie actie snel geregeld

Uw beoordeling:

Om ons vakantiegevoel nog even terug te halen zijn mijn vrouw en ik een dag naar de wellnessbooot geweest; prima geregeld via SpaOnline, en hier ook een gunstige actie gevonden. Zeer geslaagd, dit... Om ons vakantiegevoel nog even terug te halen zijn mijn vrouw en ik een dag naar de wellnessbooot geweest; prima geregeld via SpaOnline, en hier ook een gunstige actie gevonden. Zeer geslaagd, dit gaan we vaker doen!

Maike van Tulder

Super Snel en VOORDELIG!

Uw beoordeling:

Ik heb de kaartjes 3 uur voor vertrek besteld. Ze waren direct binnen en het scheelde ons toch 11,- (konden we toch extra drankjes van nemen) :-). Volgende keer ga ik zeker weer mijn kaartjes via... Ik heb de kaartjes 3 uur voor vertrek besteld. Ze waren direct binnen en het scheelde ons toch 11,- (konden we toch extra drankjes van nemen) :-). Volgende keer ga ik zeker weer mijn kaartjes via Spa online reserveren!

Carla Polling

Snel en makkelijk

Uw beoordeling:

Via de site voucher besteld voor een bezoek aan de sauna. Site was heel toegankelijk en duidelijk, kon zo mijn voucher bestellen. Voucher stond ook meteen in mijn mailbox. Ik ben een fervent... Via de site voucher besteld voor een bezoek aan de sauna. Site was heel toegankelijk en duidelijk, kon zo mijn voucher bestellen. Voucher stond ook meteen in mijn mailbox. Ik ben een fervent bezoeker van verschillende sauna\'s en dit is voor mij een fijne manier om gebruik te maken van entree met korting. Ik zal hier zeker vaker gebruik van gaan maken. Carla Polling

Margareth

Spa online zorgt voor ontspanning.

Uw beoordeling:

De site is zeer duidelijk. Heel eenvoudig koop je de gewenste vouchers. Dus op een ontspannende manier bereid de site me voor voor een ontspannend dagje sauna. Top.

Debby Swaans

Mooie actie

Uw beoordeling:

Snelle service, leuke prijs dus snel heerlijk genieten /relaxen in de sauna

Graus

Snel besteld en geboekt

Uw beoordeling:

zeer eenvoudig om kaartjes te bestellen en te reserveren. Zeker de moeite waard!

Sauna de Veluwe in Lunteren

Smerig en vies

Uw beoordeling:

Vandaag 25-08-2020 deze sauna in Lunteren bezocht. De foto's op de website zien er gelikt uit. De praktijk toont andere beelden. Het kruidenbad was vervuild, zwembad was niet schoon en sauna's... Vandaag 25-08-2020 deze sauna in Lunteren bezocht. De foto's op de website zien er gelikt uit. De praktijk toont andere beelden. Het kruidenbad was vervuild, zwembad was niet schoon en sauna's vielen tegen. Het personeel is zeer klantonvriendelijk, de bediening in het restaurant niet over naar huis te schrijven. Vies en smerig. Het was een eerste kennismaking... nooit meer.

Een dikke onvoldoende... een 2.0 voor de moeite?

Debby

Heerlijke dag gehad

Uw beoordeling:

fijne sauna, heerlijke tuin en lekker eten.