Geenen Linda

De 1 ste keer terug na corona sluiting, alles was er goed geregeld, afstand ook geen probleem. Dikke proficiat.

zeer goed 8/10 spijtig nog geen opgiet sessies

Ger

Prettige service

Uw beoordeling:

Al eerder bekend met deze site. Heel handig om één site te hebben waar je een voucher kunt bestellen voor verschillend aangesloten sauna\'s.Bestelling en afronding verlopen soepel. Aanrader!

Annelies

Zeer vriendelijke klantenservice

Uw beoordeling:

Via de site twee vouchers besteld. Daarop de datum aangegeven wanneer wij er gebruik van wilden maken. Wat ik niet begrepen had was dat je dan niet de garantie hebt dat je dan daadwerkelijk op die... Via de site twee vouchers besteld. Daarop de datum aangegeven wanneer wij er gebruik van wilden maken. Wat ik niet begrepen had was dat je dan niet de garantie hebt dat je dan daadwerkelijk op die datum terecht kunt bij de sauna van je keuze. Wij konden dus niet terecht bij de sauna op de datum die wij aan SpaOnline doorgegeven hadden. Heel jammer! De klantenservice was heel behulpzaam en gaf goede adviezen. Uiteindelijk een andere dag gekozen en de datum op de voucher werd keurig aangepast. We zullen hier zeker nog eens gebruik van maken!

Sjaron

Naar verwachting

Uw beoordeling:

Erg blij met de tickets voor 50%, alles naar verwachting! Makkelijk om te bestellen en in te wisselen, snel ontvangen.

Kim.

Super!

Uw beoordeling:

Heerlijke dag sauna achter de rug, met een korting van 50% geniet je toch net een beetje extra.

Marcel Jansen

Geen reactie

Uw beoordeling:

Begin maart 2020 voor sauna Drome te Putten twee e-vouchers gekocht bij SpaOnline met een geldigheidsduur tot 30 april 2020. Gezien het COVID-19 en de sluiting van deze sauna konden wij hier geen... Begin maart 2020 voor sauna Drome te Putten twee e-vouchers gekocht bij SpaOnline met een geldigheidsduur tot 30 april 2020. Gezien het COVID-19 en de sluiting van deze sauna konden wij hier geen gebruik van maken. Sauna Drome gebeld of geldigheidsduur van e-vouchers verlengd kon worden. Daarvoor moest ik bij SpaOnline zijn vertelde men mij. Tweemaal een mail gestuurd naar SpaOnline en helaas nooit een reactie ontvangen. Gebeld maar telefoon wordt niet opgenomen.

Willie van buuren

Sauna

Uw beoordeling:

Goed geregeld via spa online goede prijs

Sylvia Paul

Uw beoordeling:

Dubbel betaald super lief geholpen en snel terug gestort gekregen.

Tjeu van Rooij

Service is goed. Bij problemen snelle reactie

Uw beoordeling:

Goed. Wel opletten reserveren via spaonline link

Miranda

Duidelijk en overzichtelijk

Uw beoordeling:

De site is duidelijk en overzichtelijk. Ik kon gelijk zien waar ik moest zijn. Kaartjes besteld en betaald. Gereserveerd en klaar.