R. Geelen

Snel, makkelijk en lekker genieten

Uw beoordeling:

Bij reservering voor sauna kwam jullie aanbieding meteen naar voor. 2 tickets besteld en betaald. Vouchers direct in de mail. Reservering bij sauna gemaakt en een heerlijke sauna dag genoten samen... Bij reservering voor sauna kwam jullie aanbieding meteen naar voor. 2 tickets besteld en betaald. Vouchers direct in de mail. Reservering bij sauna gemaakt en een heerlijke sauna dag genoten samen met mijn vrouw. Altijd prettig wat extra korting op entreeprijzen.

Erica

Prima!

Dikke 9

Lotte van den Toorn

Handige site

Uw beoordeling:

Heel erg handige site met een overzichtelijke vormgeving. Bestellen was makkelijk. Goede informatieverstrekking.

Brenda

Een heerlijke ontspannen dag gehad bij A-thermen

Uw beoordeling:

Wij hebben afgelopen week een heerlijke, ontspannende dag beleefd bij A-thermen. Een hele nette sauna, heel goed te doen in deze tijd m.b.t de Corona-maatregelen. Alles netjes, schoon en niet te... Wij hebben afgelopen week een heerlijke, ontspannende dag beleefd bij A-thermen. Een hele nette sauna, heel goed te doen in deze tijd m.b.t de Corona-maatregelen. Alles netjes, schoon en niet te druk. Ook is er genoeg keuze aan sauna\'s. De zoutcabine is enorm rustgevend. Een hele fijne plek om even tot jezelf te komen. We hebben genoten van lekkere taartjes en de lunch was heerlijk en uitgebreid. Echt genoeg om de rest van de middag op te kunnen teren. Het enige nadeel was dat \'s ochtends de bediening nog niet helemaal op gang was, maar dit is later goed gekomen.

Judith

Top

Werkt prima en snel!

Louis

Gemakkelijk een vakantiedag met vrienden in een wellness resort geregeld

Uw beoordeling:

Prima: simpel en snel. Direct bevestiging.

Marjolein

Prima!

Alles prima in orde

Ligita

Nice to find spa deals

Uw beoordeling:

easy to use, many cool filters, nice display!

anita

Perfect

Uw beoordeling:

Na een verkeerde aankoop binnen een uur na mijn mail telefonisch geholpen... wat een snelle en goede service

Mina van Zee

Prima service!

Uw beoordeling:

Gemakkelijk te boeken, duidelijke en snelle bevestiging ?