Tiny Plat

Super korting

Uw beoordeling:

Eerste ervaring met SpaOnline, Fijne site, je kunt per regio sauna korting bekijken, wij gaan 24 juli lang weekendje naar Valkenburg en daar hoort een sauna bezoek bij aan thermen 2000, via jullie... Eerste ervaring met SpaOnline, Fijne site, je kunt per regio sauna korting bekijken, wij gaan 24 juli lang weekendje naar Valkenburg en daar hoort een sauna bezoek bij aan thermen 2000, via jullie gebruiks-vriendelijke site kon ik makkelijk aan de vouchers komen, vouchers na betaling direct in de mail. Ook handig is aanbiedingen van andere sauna\'s die wij binnenkort gaan bezoeken, zo betaal je niet teveel. Tot snel

F. Roxana

Goede hulp aan de telefoon

Uw beoordeling:

ik heb 2 vouchers gekocht voor een Sauna bij Valkenburg. ik ben niet echt handig en het lukte niet met het inwisselen van de vouchers. de jonge dame Raisa die ik aan tel had. heeft mij super... ik heb 2 vouchers gekocht voor een Sauna bij Valkenburg. ik ben niet echt handig en het lukte niet met het inwisselen van de vouchers. de jonge dame Raisa die ik aan tel had. heeft mij super geholpen. geduldig en begripvol was ze. nogmaals dank Raisa.

Johanna van Lieshout-Veenstra

Snel en makkelijk saunatickets bestellen, betalen en printen

Uw beoordeling:

Een zeer makkelijke, en overzichtelijke website waar je per regio je favoriete sauna kunt aanklikken. Lopende acties kunt bekijken, en gelijk tickets kan bestellen, betalen en uitprinten. Laat de... Een zeer makkelijke, en overzichtelijke website waar je per regio je favoriete sauna kunt aanklikken. Lopende acties kunt bekijken, en gelijk tickets kan bestellen, betalen en uitprinten. Laat de heerlijke relaxdag maar beginnen!

Rene

Behandeling

Uw beoordeling:

Snel met juiste oplossingen komen als het eerst mis lijkt te gaan , gewoon Top

Natasja

Prima actie!

Uw beoordeling:

Heel voordelig kaarten kunnen kopen voor een heerlijk dagje wellness. Snel geregeld en de tickets via de mail ontvangen Toppie!!

Annet

Uw beoordeling:

Het was allemaal goed geregeld.

Anne

Goede aanbiedingen overzichtelijk

Uw beoordeling:

Fijne site om aanbiedingen te spotten, waar je ook bent

Annett

Perfect

Uw beoordeling:

snelle service en inschrijven is ook zo gedaan. Ook hebben ze mooie kortingen!

Martine Sonneveld

Zeer hygiënisch en gastvrij!

Uw beoordeling:

Sinds tijden weer van sauna genoten. Een gepast aantal bezoekers, zorgvuldige schoonmaak en een zeer aangename sfeer. Het eten was verrukkelijk en ruim voldoende. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.... Sinds tijden weer van sauna genoten. Een gepast aantal bezoekers, zorgvuldige schoonmaak en een zeer aangename sfeer. Het eten was verrukkelijk en ruim voldoende. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom graag binnenkort terug!

Geenen Linda

De 1 ste keer terug na corona sluiting, alles was er goed geregeld, afstand ook geen probleem. Dikke proficiat.

zeer goed 8/10 spijtig nog geen opgiet sessies