Oosterbosch

Ik ben tevreden over Spa Online

T.

Altijd voordeliger

Uw beoordeling:

Altijd de moeite waard om via spaonline.com tickets te bestellen want waarom meer betalen voor dezelfde entreeprijs. Na niet de tickets via de mail te hebben ontvangen direct snel geholpen door de... Altijd de moeite waard om via spaonline.com tickets te bestellen want waarom meer betalen voor dezelfde entreeprijs. Na niet de tickets via de mail te hebben ontvangen direct snel geholpen door de klantenservice en tickets binnen no time in de mailbox. Super service

Henk Hansen

Geweldige ervaring

Uw beoordeling:

Een hele fijne sauna dag gehad, eenvoudig gereserveerd met spaonline

Irna

Zeer goed

Uw beoordeling:

fijne sauna, fijne service, heerlijk in het groen : geweldige tuin

Marc & Noelle Janssens

Sauna Goirle

Uw beoordeling:

Eindelijk kunnen we weer en wat hebben we het toch gemist. Sauna Goirle blijft toch echt onze favoriet en voelt altijd als thuiskomen.
Heerlijk gemoedelijk, ontspannen, leuk personeel en een...
Heerlijk gemoedelijk, ontspannen, leuk personeel en een topkaart!
Prijs kwaliteit is dikke prima!
Kan sauna Goirle dus ook aan iedereen aanraden!

M. ST.

Door update ging er iets mis, maar goed opgelost

Uw beoordeling:

'S morgens voordat we de sauna ingingen (om 10 uur) kochten wij 2 vouchers via spa-online. De betaling en bevestigingsmail met vouchers kregen we meteen binnen, dus het leek allemaal goed te... 'S morgens voordat we de sauna ingingen (om 10 uur) kochten wij 2 vouchers via spa-online. De betaling en bevestigingsmail met vouchers kregen we meteen binnen, dus het leek allemaal goed te verlopen. Alleen toen we uit de sauna kwamen en af wilden rekenen, bleken de voucher codes niet te werken. De sauna ging meteen contact opnemen met spa online. Het bleek aan een update te liggen bij spa online.
Achteraf kregen we een kortingscode oor spa online toegestuurd voor het 'ongemak'. Dus goed opgelost door spa online!

Hans

Goede klantenservice

Uw beoordeling:

Na een bestelling kreeg ik mijn vouchers niet in de e-mail. De klantenservice heeft de vouchers na mijn vraag snel per mail aan mij gestuurd.

Carla

Uitstekend

Uw beoordeling:

Een duidelijke site met mooie acties! Het bestellen ging vlot en had meteen de vouchers in mijn mail. Ook kon ik snel reserveren bij betreffende sauna. Kortom een fijne site die ik kan aanbevelen!

Brigitte

Vervelende ervaring (stond voor niets bij de sauna, kleine lettertjes niet gelezen dat je ook nog bij de sauna zelf moest reserveren). Maar is later zorgvuldig opgepakt.

Uw beoordeling:

Redelijk tevreden. Door de nazorg van een vervelende ervaring.

Mirjam

Teleurstellend

Uw beoordeling:

Jammer dat ik in de agenda van Spa online de dag kon reserveren die ik wilde gaan maar dat dit niet klopt. Vervolgens bel ik naar desbetreffende sauna om te bevestigen, blijkt dat het vol zit. Erg... Jammer dat ik in de agenda van Spa online de dag kon reserveren die ik wilde gaan maar dat dit niet klopt. Vervolgens bel ik naar desbetreffende sauna om te bevestigen, blijkt dat het vol zit. Erg jammer, nu zit ik met 2 kaarten en moet maar zien wanneer ik weer ga. Volgens de receptioniste van de sauna gebeurt dit vaak.