2094 beoordelingen

2094 Reviews

Chris

Uitstekend!

Uw beoordeling:

Snel geregeld. Helemaal goed!

Gerrie

Heerlijke sauna in Goes

Uw beoordeling:

Het was de eerste keer dat wij, echtpaar, sauna Goes bezochten. Dit was zeker niet de laatste keer. Alles is aanwezig wat een sauna moet hebben. Vriendelijk personeel. Mooie sfeervolle tuin en een... Het was de eerste keer dat wij, echtpaar, sauna Goes bezochten. Dit was zeker niet de laatste keer. Alles is aanwezig wat een sauna moet hebben. Vriendelijk personeel. Mooie sfeervolle tuin en een goed restaurant. Niet te druk, maar ook plaats genoeg.

Martin Westerveld

Altijd fijn om met een voucher van Spanonline met korting naar de sauna te kunnen

Harold De Leeuw

2 Tickets voor Spa en Beauty te Ommen aangeschaft als verrassing voor mijn vrouw

Uw beoordeling:

Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren en men was erg vriendelijk en klantgericht.

Annet

5 sterren

Uw beoordeling:

Kennis gemaakt met Spa online, E tickets snel in de mail. Vlot daarna kreeg ik een prachtige aanbieding 20% korting.ik ga er meteen gebruik van maken. Zeer makkelijk te bestellen!

Tessa

Altijd goede korting

Uw beoordeling:

Fijne website, altijd korting en geen vervelende kleine lettertjes

Dennis

Fijne sauna

Uw beoordeling:

Fijne sauna en vriendelijke mensen. Was wel zoekennnaar het reserveringsnummer

jj.meulenbeld

Eerste beoordeling

Uw beoordeling:

uitstekend, alles vlot geregeld. dik 5 sterren.

J. Meulenbeld

Voucher sauna Epe. De

Uw beoordeling:

Alles prima en vlot geregeld. 5 sterren.

Jose van den Born Janssen

Overzichtelijk, makkelijk en snel

Uw beoordeling:

De site is overzichtelijk, kan direct plaats intoetsen en de desbetreffende sauna staat erop. Ze zeggen wel eens kind kan de was doen zo makkelijk is de site. De E-tickets kun je ook gelijk... De site is overzichtelijk, kan direct plaats intoetsen en de desbetreffende sauna staat erop. Ze zeggen wel eens kind kan de was doen zo makkelijk is de site. De E-tickets kun je ook gelijk afdrukken, sneller dan snel. Wat helemaal top is dat je af en toe een kortingscode krijg. jose van den Born Janssen