Betsie Klomp

Geweldig

Uw beoordeling:

Heb al vele verhalen gehoord over Thermen Bussloo. Maar doordat wij in Apeldoorn woonden gingen we nooit, bang om bekenden tegen te komen. Nu wonen we al 2,5 jr in Duitsland sinds die tijd geen... Heb al vele verhalen gehoord over Thermen Bussloo. Maar doordat wij in Apeldoorn woonden gingen we nooit, bang om bekenden tegen te komen. Nu wonen we al 2,5 jr in Duitsland sinds die tijd geen sauna gezien en ivm familiebezoek ook een dagje sauna gepland. Maar ja die prijs, we blijven toch nederlanders, dus toen ik via google op deze site kwam werd ik erg blij! Maar oeps geen kortingscode, na een mailtje direct een antwoord terug met een fijne code, super service! 17/2 is het zover, met dank aan SpaOnline lekker genieten!

Alice

Prima service

Uw beoordeling:

het invullen van de code voor de korting lukte mij niet, maar ik werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door een mevrouw aan de telefoon van Spa-online. Erg prettig.

Ellen

Prima service

Uw beoordeling:

Snel geleverd en mooi voordelig!!

Marjan

Uw beoordeling:

Leuke aanbiedingen voor diverse sauna\'s

Katty

Tevreden over feedback

Uw beoordeling:

Mijn mailtje met een vraag werd meteen beantwoord. Dus ik heb er een goed gevoel bij.

WENDY BLOEMEN

Alles heel vlot verlopen en een mooie korting erbovenop!

Uw beoordeling:

Deze werkwijze van bestellen werkt echt super makkelijk: bestellen, uitprinten en volop genieten van een heerlijk dagje uit!

Maaike Meisner

Sauna Putten

Uw beoordeling:

Mooie sauna drome, vol verrassingen. Niet heel modern maar ook ouderwets kan mooi zijn....

Zoë van Breda

Korting voor de sauna

Uw beoordeling:

ik kwam deze site tegen toen ik zocht op kortingsbonnen voor de sauna. Leuke acties en de service is top.

Mariska

Duidelijk en snel

Uw beoordeling:

Duidelijke en snelle reserveringsmogelijkheid. Fijn!

Alex

SpaOnline Review

Uw beoordeling:

Ik heb een Voucher gekocht voor een sauna met een mooie korting. Werkte super en heb er een mooie dag uit kunnen halen!