Lineke

Fijne korting

Uw beoordeling:

Makkelijk en snel geregeld dat we samen voordelig naar de sauna kunnen gaan.

Henk van der Horst

Woensdag 21 augustus geweest. wat een heerlijke, ontspannende dag is het geworden. lekker knus en heerlijk rustig. heerlijk gegeten voor een zeers schappelijke prijs. ook de consumpties zijn niet...

Uw beoordeling:

een echte aanrader als je van een rust, vriendelijkheid, interesse houdt en niet teveel eisen stelt aan een dagje sauna

Jan Scharloo

Plezierige en correcte ontvangst.
Intern is het verzorgd en mede daardoor is het verblijf ook zeer aangenaam.

in cijfers: een 9
Ervaar het zelf!!

Goede online betelmethode.

Mevr Ajala

Alle begin is lastig

Uw beoordeling:

Voor het eerst kwam ik op uw site en voor een prachtige korting voucher besteld. Ik ben niet zo heel getalenteerd met het gebruik van web sites maar het was makkelijk genoeg om mee te werken. Het enige wat onduidelijk was hoe ik de reservering van de voucher kon bevestigen bij de sauna waar ik heen wil gaan. Die heb ik gebeld en toen was het direct in orde. Dus tevreden ga ik voor een volgende sauna bezoek weer bij uw site zoeken naar deze mooie aanbiedingen. En nu ik weet hoe het werkt gaat het denk appeltje eitje.

Erik

Nice

Uw beoordeling:

I had ease to use the coupon, nice prize for a nice place ! Thanks !

P De Coene

Heel gebruiksvriendelijk

Uw beoordeling:

Heel overzichtelijk en duidelijk ,makkelijk om een réserverIng te maken en te betalen . Voucher komen snel binnen , enkel een opmerking waarom als alles electronisch kan waarom nog verplicht de voucher uit te printen .

Bea

Geweldig

Uw beoordeling:

Prima site ,erg snel en duidelijk

Jaap

Top!

Super-eenvoudig, werkt prima!

Andre

Site van Spa Online werkt matig

Uw beoordeling:

Bij eerste keer kaartjes op datum boeken kregen we drie maal de melding dat de betaling niet goed was gegaan. Later bleek wel drie keer geld afgeboekt en werden steeds dezelfde 2 e-vouchers verzonden. Werd na een klacht per mail wel vlot opgelost. Paar dagen later voor twee verschillende data weer twee kaartjes per datum besteld, van eerste datum kwamen er twee juiste vouchers, van 2e maand kwam er er geen e-vouchers binnen maar alleen weer 2 van de eerste dag, wel was geld afgeboekt. Na klacht werd ook dat weer opgelost maar is wel vervelend. De site werkt dus niet goed, vraagt dus gerichte aandacht van Spa Online.