SpaOnline.com

SpaOnline.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop SpaOnline.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1198
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SpaOnline.com met 9.6/10. Gebaseerd op 1198 ervaringen.

Anky van der Heijden
Anky van der Heijden

Een 10

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fantastisch mooie, fijne, schone sauna met heel veel mogelijkheden en ontzettend aardig personeel..
ik had mijn tas in de grote hal laten staan met mijn badspullen erin. helaas woon ik in nijmegen dat bijna 100 km verderop ligt. dus even ophalen...daar zou ik een halve dag mee kwijt zijn. de receptioniste die ik aan de lijn had dacht heel goed met mij mee en bood aan om de tas mee te nemen naar thermen bussloo bij apeldoorn(kennelijk hetzelfde saunabedrijf), waar ik 2 dagen later ongeveer langs zou komen. dat vind ik echt fantastisch....

Ingrid
Ingrid

Uw beoordeling:

Mooie sauna. Erg schoon en nieuw, modern complex. In de vele verschillende sauna's is het heerlijk vertoeven. Ook het floating is lekker relaxed. We hebben er heerlijk geluncht. Al met al een aanrader!

Super!.

Prima (7/10)

Uw beoordeling:

Saunagebeuren uitstekend. restaurant minpuntje.

Score voor SpaOnline.com:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Palestro braamt. sauna, zwembad, bubbelbaden etc. prima, lekker warm water. alles goed schoon en hygiënisch. restaurant keurige bediening, alleen het diner viel tegen. de biefstuk was koud, sla met een kledder mayonaise er op. had iets zorgvuldiger gekund. er waren open haarden, heel gezellig, maar ze brandden niet....

Fokje ter Veen
Matig (5/10)
Fokje ter Veen

Niet erg tevreden

Score voor SpaOnline.com:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Een gezellige kleinschalige sauna met prima voorzieningen. jammer dat er de dag dat wij er waren een zeer luidruchtige groep bij de bar rondhing. we hadden soep besteld; die was erg zout en overduidelijk niet vers gemaakt..
nadat de bargroep weg was, was het personeel op luide toon hun priveleven aan het uitwisselen; dat zou je in een restaurant niet moeten kunnen horen. verder rook het in veel vertrekken naar frituur.

ronald

Goede nette entree.
schone kleedruimtes en zeer netjes.
zeer goede opgieting van een goede saunameester.
kleinschalige ,gezellige sauna met leuk buitenverblijf waar je heerlijk kunt vertoeven.
zekerrr een aanrader als je van je rust wilt genieten .

T.Reijers
T.Reijers

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede sfeer, goede bediening, regelmatig opgietingen en zalig eten.

Marion Stoltenhoff

Ben gister geweest met mijn man kwam uit de eucalyptus wil mijn slippers aan doen en doordat er zoveel water op de vloer lag ben ik uitgegleden achter op mijn hoofd gevallen mijn elleboog en been en veel pijn achter mijn hoofd.

Uw beoordeling:

Veel variatie in sauna's en rustruimtes met elk een eigen sfeer. Veel comfortabele zit/ligplaatsen (waterbedden). En een uitstekende keuken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was even wennen aan de kleine ruimtes, maar daarna een heerlijke dag gehad. veel verschillende soorten sauna's dus voor elk wat wils. ik heb niet alles kunnen proberen, dus dat is een goede reden om nog een keer te gaan om b.v. op het nagebootste strand te verblijven.

Uw beoordeling:

kan een hele beschrijving geven
maar kort geschreven is alles uitstekend
en zeker de chef kok uitmuntend

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Sauna de bronsbergen zutphen.

Frank Teunissen

Thermen rosmalen is een fijne sauna, goede faciliteiten, vriendelijk personeel, goede eet en drink mogelijkheden van goede kwaliteit. heeeerlijk voor een dagje uit. mijn vriendin en ik hebben genoten van de rhassoul behandeling. wat de sauna ook fijn maakt is dat de breed van opzet is, met voldoende sauna`s en ontspanmogelijkheden. bij een drukke dag loop je elkaar niet voor de voeten. bij mooi weer is het ook heerlijk zonnen in de ligweide. tot de volgende keer!.

Bedrijfsinformatie

De grootste en voordeligste booking site voor alle Sauna's en Thermen in Nederland en België
Adres
Bahialaan 600