2079 beoordelingen

2079 Reviews

J.C.M. de Waal

Leuk voordeel

Uw beoordeling:

Fijn om direct na gebruik van de vouchers weer een nieuwe aanbieding te krijgen via de mail. Ik maak dan meteen weer een nieuwe reservering met korting.

Joep

Super

Uw beoordeling:

Erg goede site met veel goede aanbiedingen. Plus nog 10 % extra korting bij herhaal bezoek

Heleen

Makkelijk en voordeliger

Uw beoordeling:

SpaOnline heeft leuke voordeelacties zoals entreebewijzen bij sauna\'s. Makkelijk om online aan te schaffen, en snel beschikbaar in je mailbox als voucher.

Ingrid

Super aanbieding en

Zeer goed

Rene Noordhuizen

Uitstekend

Uw beoordeling:

Schoon, relaxing, heerlijk dagje genieten daar.

Gerda Tol

Uw beoordeling:

ben zeer tevreden, makkelijk te kopen en ook te gebruiken, leuke aanbiedingen.

Gijs

Gemak

Uw beoordeling:

Voor saunapark Epe kopen we onze kaartjes hier: makkelijk, voordelig en lang geldig. Verzilveren gaat ook makkelijk

Rob

Een heerlijk dagje uit

Uw beoordeling:

Samen met mijn zoon een heerlijk dagje uit in Thermae Son met twee fantastische opgietingen door Cris van zowat een uur per keer ( inclusief tussentijdse afkoeling) En natuurlijke een lekkere... Samen met mijn zoon een heerlijk dagje uit in Thermae Son met twee fantastische opgietingen door Cris van zowat een uur per keer ( inclusief tussentijdse afkoeling) En natuurlijke een lekkere lunch tussendoor !

Sylvia Trouwborst

Makkelijk bestellen

Uw beoordeling:

Ideaal om hier tickets te bestellen. Simpel en duidelijk, beter dan menig andere site ;)

Wim

Aanpassing einddatum bonnen

Uw beoordeling:

Dankbaar dat een bon die eigenlijk een maand verlopen is, toch verlengd wordt met 3 maanden, zodat ik er toch nog gebruik van kan maken.