Harry Langeveld

Cava Cygnus en n doos Priorat gekocht

Goede wijn, goede levering, goede communicatie.

Sjoerd Koopman

Al jaren klant, altijd goede wijn en dito service.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle reactie en adequate oplossing als er iets mis gaat.

R Boeckhout

Goede service, zo wil je als consument behandeld worden

Probleem met levering( kapotte flessen) perfect opgelost

Pieter Poortman

Duidelijke en heldere marketing via email nieuwsbrief met vaak aanbiedingen om bestellingen bij 12 flessen; hierdoor liggen de prijzen vaak lager dan de gemiddelde prijzen bij anderen. Goede... Duidelijke en heldere marketing via email nieuwsbrief met vaak aanbiedingen om bestellingen bij 12 flessen; hierdoor liggen de prijzen vaak lager dan de gemiddelde prijzen bij anderen. Goede service, op tijd bezorging, hele goede website en goede leverancier

Goede prijs-kwaliteit verhouding, zeer goede service als bv een fles gebroken is of iets anders niet klopt, telefonisch zeer goed bereikbaar

Willem Zeeman

Lekkere wijnen

Vera Luwema

Prima wijn en goede prijs.

Beschrijving wijn en snelheid levering.

Peter van Sante

Ik woon in de Ardennen en bestelde regelmatig. Tevreden over de producten, maar ontevreden over de levering door Post NL. Ondanks dat het bezorgadres bij ons thuis is, dropt Post NL de dozen in een... Ik woon in de Ardennen en bestelde regelmatig. Tevreden over de producten, maar ontevreden over de levering door Post NL. Ondanks dat het bezorgadres bij ons thuis is, dropt Post NL de dozen in een afhaalpunt 20 km verder. Heb al geklaagd bij Post NL, echter zonder resultaat. Als gevolg bestellen wij geen wijn meer.

Goede kwaliteit tegen acceptabele prijzen.

Gerd Grebe

Service en levering