Goed product en snel ontvangen.

Tweede keer dat ik hier een prinsessenjurk voor mijn dochter bestel. Deze website onderscheidt zich van de courante speelgoedwinkels door de keuze in maten en modellen en vooral de goede afwerking... Tweede keer dat ik hier een prinsessenjurk voor mijn dochter bestel. Deze website onderscheidt zich van de courante speelgoedwinkels door de keuze in maten en modellen en vooral de goede afwerking en kwaliteit van de jurken. Zeer tevreden, heb het al aanbevolen aan anderen!

Hanneke

Snelle levering, leuke producten, goede prijs

Van Hekken

Goede ervaring, levering goed en snel

Tam

Heel mooie kleedjes van super kwaliteit. Snelle verzending en goed ingepakt.

janneke snip

Snelle levering, super communicatie en een top product. de meiden zijn erg blij met de mooie jurken

Bandringa

Een goede ervaring mee gehad

Marianne

Snelle nette levering

Kimberley van Mastrigt

Super!! Besteld via Bol.com. Eerst per abuis verkeerde maat geleverd gekregen, bij retour sturen hoop gedoe met bol.com en Post NL want pakket kwijt. Fantastisch geholpen door Pascal ik voelde me... Super!! Besteld via Bol.com. Eerst per abuis verkeerde maat geleverd gekregen, bij retour sturen hoop gedoe met bol.com en Post NL want pakket kwijt. Fantastisch geholpen door Pascal ik voelde me echt heel serieus genomen als klant! Inmiddels wel de juiste schoentjes Gekregen en mijn dochter dol gelukkig!