Sola

Pannen gekocht, mooi, functioneel. 30 jaar geleden bestek gekocht. Nog steeds mooi.

Diny Van Gulik Netten

Na de 1e keer lang wachten toch goed gegaan de pannen goed geleverd

Jan geluk

Dit is een goed bedrijf met uitmuntende producten.

Michelle

Via internet opzoek gegaan naar kwaliteit pannen voor in ons nieuwe huis, Sola werd aangeraden via het internet. Voor 341 euro besteld aan pannen, bestek en koekenpannen. Voor het eerst gebruikt! En... Via internet opzoek gegaan naar kwaliteit pannen voor in ons nieuwe huis, Sola werd aangeraden via het internet. Voor 341 euro besteld aan pannen, bestek en koekenpannen. Voor het eerst gebruikt! En wat denk je allemaal krassen op onze keramische kookplaat.. zo zonde! Terwijl ik van te voren opzoek ben gegaan of dit kon en inderdaad deze pannen waren voor ALLE kooktoestellen. Nou mooi niet dus.. Ik heb geprobeerd te bellen maar wordt niet beantwoord.
Het bestek is wel heel erg mooi en de kookpannen hebben een mooi afgiet systeem.

Elly van Iren

In 1971 pannen in gebruik genomen
In 1971 pannen in gebruik genomen
Na 52 jaar zijn ze nog als bijna nieuw helaas moet ik ze nu weg doen omdat ik over ga op inductie, heb nieuwe pannen gekocht en natuurlijk ook weer van sola.
Hopelijk gaan deze mij ook veel kook plezier geven gr

Bedrijf levert snel, maar product valt zwaar tegen

Prima. Overzichtelijke website. snelle levering

Pannen set in de aanbieding bij sola gekocht 3 dagen later wil ik nog een keer dezelfde set kopen is de set ineens een keer zo duur.
Mail naar sola gestuurd maar daar word niet op gereageerd...
Mail naar sola gestuurd maar daar word niet op gereageerd ondertussen zijn we 3 weken verder nog steeds geen reactie helaas. Dus voor mij geen sola weer.