Koen van der Naald

Wat een top zaak vriendelijk goed advies eerlijke prijzen, deze jongen weet heel goed waar hij mee bezig is! Alle vertrouwen in SMX! Motor daar in onderhoud en het is altijd in een keer goed super... Wat een top zaak vriendelijk goed advies eerlijke prijzen, deze jongen weet heel goed waar hij mee bezig is! Alle vertrouwen in SMX! Motor daar in onderhoud en het is altijd in een keer goed super vakkundig beveel hem aan.

Yannick moskala

Super open, gezellig, behulpzaam. Hier wil ik voortaan liever mijn onderdelen halen dan bij 24mx ofzo.
Pakketten zijn ook goed verpakt. Bij een andere concurrent vielen er schroeven uit het pakketm. Dit gebeurde voordat ik mijn pakket in handen had. Die Had ik dus nooit gekregen.

Falco van Hout

Open communicatie, altijd meedenken om een oplossing te vinden. Een hele fijne webshop om iets te bestellen.

Peter B

Heldere communicatie, enthousiaste jongen met heel veel kennis en kunde. Blok van mn Husq laten reviseren en bij twee motoren koppelingsproblemen opgelost naar volle tevredenbeid. Aanrader. Grtz... Heldere communicatie, enthousiaste jongen met heel veel kennis en kunde. Blok van mn Husq laten reviseren en bij twee motoren koppelingsproblemen opgelost naar volle tevredenbeid. Aanrader. Grtz Tevreden klant

Rob Kivits.

Snel en fijne service ff app of bellen ? Top