Nvt

Het dekbed voldoet aan mijn verwachtingen

Lekker licht katoenen dekbed

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat alles naar wens is.

Marijke

Super product

De dekbedhoezen waren zoals online aangegeven

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Walter

Uitstekend

Bijzonder snelle levering, prima administratieve afwikkeling

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat een mooie beoordeling, dank hiervoor! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Kotter

Matrashoes

Goede kwaliteit

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk bedankt voor uw 5 sterren beoordeling!

Annemieke Verbeek

Hoeslaken

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!

Netty Branderhorst

Ik heb de bestelling niet ontvangen omdat ik mijn postcode 7433 per ongeluk verkeerd heb ingevuld 7434 en het pakket door DHL is teruggestuurd naar uw adres
Heb alles wel betaald, dus ik wacht...
Heb alles wel betaald, dus ik wacht nog af op nieuwe zending

Goed materiaal

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen vernemen we dit uiteraard graag via onze klantenservice.

Linda

Mooi bedtextiel

Mooie dekbedovertrekken en onderhoeslaken. Supersnelle levering!

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat een mooie beoordeling, dank hiervoor! We wensen u veel slaapplezier van uw nieuwe artikelen!

v Loon

Perfect

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Evert

Bestelling NL3696674. 2e bestelde Artikel op 20-05-2024, verwachte levering pas na 17-07-2024?? 8 weken? Waarom wordt dit niet tijdens de bestelling bekend gemaakt? Als ik dit had geweten had ik het... Bestelling NL3696674. 2e bestelde Artikel op 20-05-2024, verwachte levering pas na 17-07-2024?? 8 weken? Waarom wordt dit niet tijdens de bestelling bekend gemaakt? Als ik dit had geweten had ik het 2e artikel niet besteld.

snelle levering 1e bestelde artikel.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het door u bestelde product niet voorradig is. Dit staat per artikel op de website vermeldt. U kunt de bestelling altijd wijzigen of annuleren,... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het door u bestelde product niet voorradig is. Dit staat per artikel op de website vermeldt. U kunt de bestelling altijd wijzigen of annuleren, indien u dat wenst. Onze excuses voor de vertraging.

Hannie Koppelaar

Geen goede kwaliteit

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat vervelend dat het door u bestelde artikel niet van goede kwaliteit is. Dat betreuren we.
U kunt altijd contact met ons opnemen, zodat we een passende oplossing kunnen aanbieden.