Marcia

Heel goed. Goede service, goede kwaliteit slakken.

Zeker: persoonlijke touch - je wordt als klant gewaardeerd.

Ga zo door!

Uitstekende service en heerlijke slakken

Goede verpakking, mooi produkt

Een goed algemeen recept

Valentina L

Uitstekend de slakken zijn heerlijk en een goede service

Wordt goed naar de klant geluisterd ,erg vriendelijk

Heb levende slakken besteld - informatie hierover was voldoende aanwezig op de website. Bestellen ging snel en ook de levering heel rap. Had nog een vraag en die werd super snel beantwoord. Top!

Veel informatie te vinden over het bedrijf zelf, hoe het werkt en wat er te krijgen is.

Champagnekunst

Snelle levering en prima verzorgde bestelling netjes verpakt.

Snelle levering en prima verzorgde bestelling netjes verpakt.

Echter op de site staat vermeld gratis verzending vanaf €75 desondanks werd er voor het bedrag €88 bezorg kosten gerekend ????

Snelle reactie snelle levering

De bezorgkosten ondanks ruim boven de €75 is vreemd.

De bezorgkosten ondanks ruim boven de €75 is vreemd.

Ook zou ik in het vervolg meerdere kaartjes mee sturen, omdat ik deze nu weggaf heb ik er zelf geen meer. Dat is jammer want er staat een mooi verhaal op van het proces.

Denis

Eenmalig omdat ik slakken wilde serveren tijdens diner van 12 pax

frisse uitstraling, professioneel, gemakkelijk ctc kunnen leggen

nee, niet echt

Maja

Zeer goede ervaring. Ik had prettig telefonisch contact gehad. Mijn escargots besteld via internet. Ik zag dat ik ten onrechte portokosten moest betalen. Na wederom telefonisch contact werd het... Zeer goede ervaring. Ik had prettig telefonisch contact gehad. Mijn escargots besteld via internet. Ik zag dat ik ten onrechte portokosten moest betalen. Na wederom telefonisch contact werd het bedrag meteen teruggestort op mijn rekening. Er zou een fout zijn gemaakt door de webmaster.

Ik neem aan dat de webmaster het wel of niet moeten betalen van de portokosten heeft aangepast.

Tevreden

Nee

nee

Doornbosch

Erg tevreden over het product

Vriendelijk te woord gestaan, service erg snel , kwaliteit slakken erg goed.

Ga zo door!

Kwaliteit product erg goed.