Slippers

Esther

Levering prima, retourprocedure omslachtig en kostbaar. En retourformulier in de verpakking zou handig zijn. Voor het terugsturen moest ik €7,50 betalen. Op een bedrag voor slippers m.i. te hoog.... Levering prima, retourprocedure omslachtig en kostbaar. En retourformulier in de verpakking zou handig zijn. Voor het terugsturen moest ik €7,50 betalen. Op een bedrag voor slippers m.i. te hoog. Een antwoordnummer vind ik klantvriendelijker.

Frederiek

Slippers via bol.com bij slippers.nl besteld maar nooit aangekomen. Één telefoontje naar slippers.nl en gelijk een nieuw paar ontvangen. Heel fijne service!

Gert Jan Bakker

Matig

Marjanne

Zeer snelle levering

Richard

Beetje jammer....

Reactie Slippers:

Dank dat u de moeite heeft genomen om een revues achter te laten. Wij geven bij ieder artikel duidelijk aan, middels een “dik gedrukte zin” dat de retourkosten voor eigen rekening zijn om... Dank dat u de moeite heeft genomen om een revues achter te laten. Wij geven bij ieder artikel duidelijk aan, middels een “dik gedrukte zin” dat de retourkosten voor eigen rekening zijn om teleurstelling te voorkomen.
Wij hebben gekozen om iedere order, ongeacht het orderbedrag, gratis te verzenden.
Vriendelijke groet,
Team slippers.nl

Alex

Perfect! Snelle levering. Slippers zijn zoals ik ze bedoeld had.

Olivia

Prima en snelle service. Alleen jammer dat bij retour de verzendkosten voor eigen rekening zijn.