Slimster

Loonstra

De beste er tussen uit gehaald

Meerdere aanbiedingen ,je hebt wat te kiezen

Laura

Eric Eijsbouts

Goed en een aanrader

Snelle reactie

Annemieke Huitsing

Super goed gegaan. Binnen 2 uur al 2 reacties van bedrijven . Volgende dag nr. 3 van de 4 geadviseerde bedrijven.

De snelheid waarmee jullie reageren en de bedrijven die jullie geselecteerd hadden, waren ook precies voor onze klus bestemd. Dat was heel fijn.

Sunpowered Noord

De informatievoorziening en de duidelijkheid van de afspraken hebben ons zeer getroffen.

bezoek aan huis en de mogelijkheid om een offerte voor langere geldig gemaakt kan worden heeft ons over de streep getrokken

Mario

Fijn platform dat bedrijven koppelt aan
aan de wensen van de aanvragende klanten.

Binnen 2 dagen hebben 4 onafhankelijke bedrijven contact gezocht. Waardoir ik een goed inzicht kreeg wat ik wilde net 4 offertes

Kessels

Van alles beloofd zonder enig resultaat

Reactie Slimster:

Bedankt voor je feedback!
Bedankt voor je feedback!
In verband met de feestdagen waren er tijdelijk minder bedrijven beschikbaar. Wij hebben inmiddels vernomen dat er toch naar tevredenheid voor een bedrijf is gekozen. :-)
Mochten wij nog iets voor jullie kunnen betekenen, vernemen wij dit graag. Groeten, Team Slimster