PK

Prima om in te loggen voor meer info, maar in de mail zou het bedrag al genoemd kunnen worden.
Is deze gelijk, dan is de neiging kleiner om in te (moeten) loggen.

Ingrid van ‘t Hoff

Het is nu nog te kort om daarop antwoordt te geven.
Eigenlijk moet je deze vraag aan het einde of halverwege vragen.

Behulpzaam.
Behulpzaam.
Echter kreeg ik telefonisch niet de juiste informatie omtrent schade private lease, waardoor ik meerdere afdelingen en het schadeherstelbedrijf heb moeten bellen voordat bekend was hoe ik de schade moest afhandelen.

R. Robinson

Opzich prima. De app mag gebruiksvriendelijker

In het algemeen goed, maar in geval van een inbraak en het afwikkelen van de reparatie in het buitenland is de mededeling dat we een dealer mogen benaderen wel erg mager, zeker in vergelijking met... In het algemeen goed, maar in geval van een inbraak en het afwikkelen van de reparatie in het buitenland is de mededeling dat we een dealer mogen benaderen wel erg mager, zeker in vergelijking met de ANWB. Ik had verwacht dat er naar een specifieke dealer zou zijn verwezen waarmee al contact was opgenomen. Er bleek in de keten van Skodadealers nergens een snelle oplossing voorhanden.

Jogoot

Communicatie werkt prima, duidelijk nota's en ook gelijke data wanneer de afschrijvingen plaats vinden.

Daan

Mijn ervaringen zijn tot dusver goed en prettig. Laagdrempelig en vriendelijk.

De contacten zijn beperkt na afsluiten leasecontract en aflevering auto. Dan loopt het.