Petr

Ingewikkelde overschrijving van het lease contract. Bij het brengen van de onderhousbeurt moest er 30 euro betaald worden voor de leenauto, terwijl de auto na 2 uur weer opgehaald kon worden. Ruit... Ingewikkelde overschrijving van het lease contract. Bij het brengen van de onderhousbeurt moest er 30 euro betaald worden voor de leenauto, terwijl de auto na 2 uur weer opgehaald kon worden. Ruit kapot ook voor eigen kosten, zal wel in de kleine letters van het contract staan. Maar werd niet genoemd bij de informatie.

Gioia

Goed echter in eerste instantie was dat via Zijm en daar haalden ze van mijn bank af wat ze wilden maar nooit net afgesproken termijn bedrag.

Willem van der Hor

Tot nu toe goed, ook bij de dealer goede ervaringen met een goede en behulpzame verkoper. Ook bij de technische dienst prima geholpen.

Jody van Rijn

Gewoon goed

Leendert de Heer

Voor de Skoda Citigo die wij inmiddels bijna 5 jaar leasen is het onmogelijk om het juiste mailadres in de administratie van Skoda Financial Services te krijgen.
Daarnaast vind ik het ook raar...
Daarnaast vind ik het ook raar en kinderachtig dat de dealer maar beperkt onderhoud mag doen als het einde van de looptijd nadert. De volgende keer zullen we waarschijnlijk niet meer via Skoda Financial Services leasen

Cees Pille

Prima, heldere incasso en afspraken vooraf

Marion

Snel en goed geregeld.