Ronald Wilts

Prima, geen klachten tot nu toe.

Liekske

Ben zeer tevreden

Robert

Prima als ik vragen heb beantwoorden ze mijn vragen naar tevredenheid

Communicatie slecht had al auto besteld en kreeg voor en na de aflevering speciale korting die ik nooit heb gekregen dus volgende auto nooit meer via financiële service Skoda of Vw

Driessen

Prijs/kwaliteit is prima, klantenservice goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Automatisering van systemen verdient nog wat aandacht

Fam. Lok

We (private)leasen vanaf juni 2022 een Skoda Enyaq waar we vanaf dag 3 problemen mee hebben. In totaal heeft de auto zeker al 10 weken in de garage gestaan. Gelijkwaardig vervangend vervoer was een... We (private)leasen vanaf juni 2022 een Skoda Enyaq waar we vanaf dag 3 problemen mee hebben. In totaal heeft de auto zeker al 10 weken in de garage gestaan. Gelijkwaardig vervangend vervoer was een week of 7 daarvan ook niet mogelijk. Erkenning dat "onze" auto een maandagmorgen product is hebben we inmiddels gekregen en de wil om het op te lossen is er geloof ik ook wel maar, daar waren wel veel klachten en een brief van een advocaat voor nodig. Op moment van dit schrijven staat "onze" Enyaq alweer 8 dagen in de garage. Duidelijkheid of er een andere auto aan ons geleverd wordt en/ of compensatie voor ons leed hebben we tot nu toe niet gekregen. Dit zou overigens vorige week al gebeuren maar, tot nu toe helaas nog niks vernomen.

Cathy Padmos-Broomans

Alleen de ervaring vanuit startlease;dat was allemaal prima.
De aanpassing wbt de eigen risico was direct geregeld en gaf geen problemen of gezeur

Carola

Prima, nette duidelijke fakturering.