Fred van Dooren

Super leuke ervaring zo'n catered chalet. Voor gezinnen echt de uitkomst.

De staf heeft ons hartelijk ontvangen met wat lekkers. Toppers zijn het. Het chalet lag vlakbij de skischool, skilift en dichtbij de après-ski. Echt een geweldig concept zo'n catered chalet.

J. Rosema

Lekker ruim chalet en super goede verzorging.

Alles klopte! Goede verzorging, heerlijk huis, super sneeuw, prachtig skigebied. Wij gaan vanaf nu alleen maar in een catered skichalet en niet meer in een appartement. Het is zo fijn dat alles... Alles klopte! Goede verzorging, heerlijk huis, super sneeuw, prachtig skigebied. Wij gaan vanaf nu alleen maar in een catered skichalet en niet meer in een appartement. Het is zo fijn dat alles verzorgd wordt voor je. Dat wil je op je wintersport toch?

Meindert Schouw

Versgemaakte diners. Culinaire verwennerij.

Niks geen cateringservice zoals bij andere catered chalet bedrijven waarbij je diepvries producten krijgt. Gewoon heerlijk huisgemaakt zoals het hoort. Wij hebben echt genoten.

Cees en Jolanda

TOP KOK met Michelin ster niveau met gratis chalet Carlina

Je boekt TOP kok Wim en zijn zeer vriendelijke en charmante assistente Tiny en je krijgt er gratis het ski chalet Carlina bij. Fantastische maaltijden met af en toe tussendoor even skiën voor de... Je boekt TOP kok Wim en zijn zeer vriendelijke en charmante assistente Tiny en je krijgt er gratis het ski chalet Carlina bij. Fantastische maaltijden met af en toe tussendoor even skiën voor de afwisseling.
Verfijnde smaak explosies met mooie natuurlijke producten. Mooie wijnen.
Thuis weer wat aan de lijn gaan doen !

Voor de derde keer nu te gast bij WIM en TINY, niveau blijft zeer zeer hoog.
Verder prima ondersteuning en zeer correcte communicatie bij het boeken vanuit kantoor.
Chalet zelf op een absolute top locatie. En van alles goed voorzien.
Met de gezellige en de ¨ warme de open haard ¨ sfeer en fijn jezelf kunnen zijn.
Prima SAUNA en Jacuzzi maken het helemaal top.
Fantastisch ski gebied.
Ski in en ski out, zo je eigen kamer in.
Kamers zelf hebben hun tijd gehad en worden volgend jaar geheel gerenoveerd.
Eindje rijden maar wat je ver haalt, je krijgt er heel veel voor. Wij zijn erg blij.

Heleen Rijkers

Echt genieten in zo'n catered chalet

Met een hele club vrienden in zo'n catered skichalet verbleven. Echt een goed concept. Het wordt allemaal verzorgd en geregeld voor je. Gewoon relaxed als je thuis komt en je wijntje en biertje... Met een hele club vrienden in zo'n catered skichalet verbleven. Echt een goed concept. Het wordt allemaal verzorgd en geregeld voor je. Gewoon relaxed als je thuis komt en je wijntje en biertje staat heerlijk klaar voor je. Geen gesleep meer met boodschappen. Dit gaan we vaker boeken.

Krista Menten

Toplocatie en chalet direct aan de piste.

Ons chalet lag écht op de piste. Top. Als je nog nooit een catered chalet geboekt hebt, dan moet je dit echt eens doen en dan ook bij deze organisatie.

Julia van Zanten

We hebben een heerlijke wintersport gehad. Bedankt Skichalets.

Uitstekend chalet, uitstekende service. Top gegeten. Wij zijn volgende winter weer van de partij.

B.J. Wilts

Heerlijk weekje gehad. Zeker aan te bevelen.

Een goeie reis gehad ernaar toe. Hartelijk ontvangst door de chaletstaf met een heerlijk hapje en een drankje. Super. Heel gezellig en ongedwongen concept. Het idee is zo relaxt, je eigen... Een goeie reis gehad ernaar toe. Hartelijk ontvangst door de chaletstaf met een heerlijk hapje en een drankje. Super. Heel gezellig en ongedwongen concept. Het idee is zo relaxt, je eigen vakantiehuis en dan nog de luxe dat alles verzorgd wordt voor je.

Andrea van der Meer

Fantastisch concept!

Fantastisch! De intimiteit van een Chalet met de service van een hotel. Ruime kamers met allemaal een eigen badkamer/toilet (+föhn!) en uitmuntende service! We werden ontvangen door de chaletstaf... Fantastisch! De intimiteit van een Chalet met de service van een hotel. Ruime kamers met allemaal een eigen badkamer/toilet (+föhn!) en uitmuntende service! We werden ontvangen door de chaletstaf (Randy & Johram) die al klaar stonden met champagne en vers gebakken taart. Dat is nog eens een warm welkom. Alle gerechten die werden bereid waren heerlijke huisgemaakte specialiteiten: vers (!) en verrassend! Je komt wat eten en drinken betreft niets te kort en de koelkast is altijd vol. Het skigebied is zeer uitgebreid en ideaal voor zowel beginners als voor gevorderden (voor de echte deardevils: de beruchte zwarte piste "Le Mur"). De gratis bussen brengen je overal naartoe. Daarnaast hadden Randy en Johram uitgebreide kennis van het gebied en konden ons uitstekend adviseren en tips geven voor skilessen en mooie plekjes om naartoe te gaan. Uitstekende service! En dán die outdoor jacuzzi..! Wij komen zéker terug! Ik kan het iedereen aanraden.

Renate de Jongh

Geweldige wintersportvakantie hadden we...

Echt blij waren we met de sneeuw. Er lag gelukkig genoeg. Voor de rest was alles weer goed geregeld door SkichaletsNL. De chalet staf was super. Onze complimenten voor alle service. Tot volgend jaar.