2065 beoordelingen

2065 Reviews

Ann

Ik volg jullie al heel lang en kocht enkele jaren geleden een sjaal bij jullie, die ik - jammer genoeg - verkeerd waste. Ik wilde er dus absoluut een nieuwe en daar ben ik nu héél blij mee.
Ik...
Ik vind jullie website echt heel goed en ook heel overzichtelijk. De bestelling ging vlot, de betaling ook en voor ik het wist zat de sjaal in mijn bus.
Probleem: welke is de volgende kleur die ik bestel ;-)?

Petra

De hoeveelheid aan kleuren

Erna

Al die prachtige kleuren van al die topkwaliteit sjaals en kaftans. Oplossing, omdat ik niet kon kiezen: twee kaftans en twee sjaals Cosy in m'n favoriete kleuren gekocht, die trouwens, nu ik sjaals... Al die prachtige kleuren van al die topkwaliteit sjaals en kaftans. Oplossing, omdat ik niet kon kiezen: twee kaftans en twee sjaals Cosy in m'n favoriete kleuren gekocht, die trouwens, nu ik sjaals en kaftans in het echt zie, nog mooier zijn dan op de website. En de stof van beide producten voelt heerlijk aan. Kortom: blij met m'n aankopen bij Sjaalmania!

Maria vB

Snelle levering en heerlijke warme kwaliteits sjaal

Yannie

Veel keuze, ook in kleuren zodat je niet meer weet welke kleur je nu moet kiezen ;-)))

Els

Je kan alle kleuren goed zien en vergelijken

Maria

Heel veel keus en snelle levering

Nany

Zeer duidelijke website