Nico Grooten

Kan niet anders zeggen dan prima in orde!!!

Hallo, ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker met een vraag over een bloeddrukmeter en het eventueel omruilen ik kan niet anders zeggen dan prima!!!

Hoogervorst

Het bloeddrukmeter apparaat werd (te laat Post.NL) afgeleverd.
Verder was het goed verpakt .

Het hele erge vervelende is dat de batterijen die erbij geleverd werden leeg waren.
Wij kregen het apparaat niet aan de gang.
Hebben na een uur uitproberen en het bijna weer inpakken er...
Wij kregen het apparaat niet aan de gang.
Hebben na een uur uitproberen en het bijna weer inpakken er nieuwe batterijen in gedaan en toen deed ie het wel.
Het apparaat gaf ook niet aan dat de batterijen die er bij waren geleverd LEEG waren!!
Dit vind ik zeer slordig van het bedrijf!!

F.Bandhoe

Snelle service en levering

prima

Ruth

Hele goede ervaring

Doet precies wat ze beloven. Goed product, snelle levering, prijs in de juiste verhouding. Goede website

De Klerk

Goede site en snelle levering

Pauline Briesum

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden.

J. Wilzing

Makkelijke site, attente opvolgingen in het proces, afspraken kloppen en worden nagekomen.

Zie hierboven.
Omdat iets bij Post.nl niet leek te kloppen: één keer telefonisch contact opgenomen. Ik werd zeer correct en adequaat geholpen. Kan niet beter.

Kr

Snelle service en product werkt super

Wieringa

Snelle levering, netjes verpakt. Prima!

suna kaya

Hoi, ik vind dat ik goed ben geholpen, snelle service. Ik moest een ander maat hebben dan ik besteld had en de meneer van de klantenservice was heel behulpzaam. Bedankt.