Arthur

Docent geeft een betrouwbaar indruk van structuur en opzet van de 2 dagen. Ik heb de cursus ervaren als 2 dagen met goede en nuttige leerstof die ik direct in praktijk kan brengen.

Rudie

"Zeer prettige cursus, heel nuttig voor mensen die met grote databases werken en nu nog Excel gebruiken. Er gaat een wereld voor je open!
Zeer kundige docent die met een dosis humor prima...

Shaties

"Ik vind het zeer inspirerend, sta te stuiteren en kan niet wachten om ermee aan te slag te gaan. Dankjewel Frank, je doet het goed!!

Mijn complimenten" . . . .

Joost

Goede training. Docent ging goed in op de vragen van de cursisten.
Goede training. Docent ging goed in op de vragen van de cursisten. . . . . . . .

Gerry

Goede uitleg over de behandelde stof. geen opmerkingen geen opmerkingen

Goede uitleg over de behandelde stof. geen opmerkingen geen opmerkingen

Goede uitleg over de...

Femke de Korte

Ik heb, bij mij op kantoor, een 1-op-1 Office cursus gehad van Ria. Ze had me van tevoren al gebeld om te vragen wat ik wilde leren. Daar heeft ze goed naar geluisterd. Ze legde alles duidelijk en...

Youri Verbeek

Echt een aanrader, het enthousiasme en kennis spat er vanaf. Lekker veel energie, interactief en goede ondersteuning. Ik hoop volgend jaar de vervolg training te gaan volgen bij Trainer Frank.

Simon

Goede trainer, een-op-een contact geeft ruimte voor een efficiënte dag die naar mijn wensen ingevuld kon worden. . . . . . . . . . . . . .

Henk

Geen opmerkingen, ik vond het prima. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ellis

"basis was basis en daardoor zo effectief
niet meer niet minder"
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .