GerwWardin

Was een zeer goede cursus, zelfs als je kennis van VBA vrijwel nul is. Niveau van de stof stijgt gelijkmatig. Goede basis! Freddy is een hele enthousiaste leraar! . .

Gerwin

De kleine groep was goed, de mogelijkheid om eigen situaties te bespreken, de afwisseling tussen theorie en oefeningen was prima!
Geen idee nu wat beter zou kunnen. . .

Ellen

Het was een leerzame dag. Frank was zeer gemotiveerd om ons de beginselen van SAP te leren. Ik kan hier zeker mee verder!!!
. . . . . . . .

Wilco van der Grond

Vandaag op een erg leuke en enthousiaste manier de cursus SAP Basis gekregen van Frank Govers. Was echt top en weet op elke vraag een passende antwoord te geven.

Hans

Goede connectie met Frank en veel voorbeelden uit onze praktijk gebruikt.

Goede connectie met Frank en veel voorbeelden uit onze praktijk gebruikt.

Goede connectie met Frank en...

Arnout

Prima snelheid en mooie mix tussen praktische demo en zelf oefenen.

Direct in praktijk toepasbaar op de Eigen data.

Direct in praktijk toepasbaar op de Eigen data.

Sjoerd

Docent doorziet zeer snel de vraag en heeft de oplossing onmiddelijk paraat.

Docent doorziet zeer snel de vraag en heeft de oplossing onmiddelijk paraat.

Docent doorziet zeer...

Ferry

Het sluit precies aan wat ik wilde weten. De cursuslocatie in Eindhoven is perfect. De lunch en computer faciliteiten waren allemaal perfect. Deze cursus is een absolute aanrader! *** ***

Otten - Lamers, Christa

Het is een zeer goede methode om 1 op 2 een cursus te geven. De trainer kan zich dan geheel richten op de wensen van de cursisten. Deze trainer (Freddy Stip) deed dat fantastisch. Hij ging in op...

Aziz Yahiaoui

Het was een leerzame dag. Nieuwe Excel vaardigheden geleerd en uitgeled.Het is aan te raden om deze cursussen echt te volgen.
Signon is echt een geode instelling om dat soor cursussen te...