SignOn ICT Trainingen & Diensten

SignOn ICT Trainingen & Diensten Ook benieuwd naar feedback over de webshop SignOn ICT Trainingen & Diensten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company469
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SignOn ICT Trainingen & Diensten met 9.2/10. Gebaseerd op 469 ervaringen.

Alex Gesink

Het was weer een vlotte training, lekker tempo, goede uitleg en je kunt je vragen altijd kwijt.ook nadien nog je vragen te stellen. kort om het was weer een aanrader.

Inge Alblas

Kleine groep, waardoor duidelijk aangegeven kon worden wat de kennisbehoefte is. hierop is heel goed ingespeeld. goede verhouding uitleg, zelfstandig uitvoeren. locatie prima. fijn dat het niet vanuit een werkboek gegeven wordt, maar gelijk vanuit voorbeelden.

Antonella Okhuizen-Buono
Antonella Okhuizen-Buono
Score voor SignOn ICT Trainingen & Diensten:5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Zeer professioneel, deskundig, maar voorall duidelijk en "to the point". hij creëert een aangenaam sfeer in de klas en is bereid support en nuttige tips te geven om sap te gebruiken.

Zoran Stojanovic
Zoran Stojanovic
Score voor SignOn ICT Trainingen & Diensten:5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Top dag. zeer goede uitleg van frank. het eten was lekker kortom een dikke tien. aanrader.

Ramona Hogerwerf

Echt een top docent! frank kon vandaag al mijn extra vragen, die mij te binnen schoten 1,2,3 beantwoorden. verder vond ik het erg fijn dat ik op mijn eigen tempo vooruit mocht werken. het kleine groepje is ideaal. iedereen krijgt de persoonlijke aandacht die hij/zij nodig heeft. het werkboek was erg handig en ik kijk er naar uit om in de komende periode zelf nog even te mogen puzzelen in deze test sap omgeving. de lekkere lunch en het gratis parkeren was ook zeker een pluspunt.

Thelma Elizabeth Lluveres

De cursus sap basis heb ik vandaag gevolgd in utrecht. het was goed opgebouwd en uitgelegd. frank govers was heel duidelijk en vriendelijk en heel bereid om alle vragen meteen te beantwoorden. een heel lekkere lunch met heel veel variatie. de locatie was perfect. de programma is gebruiksvriendelijk. het leukste is dat je nog 3 weken krijgt om thuis te oefenen.

Rosa de Haan

Vandaag 7 juni training gehad sap basis in utrecht. goed verzorgt met een heerlijke lunch. leuke en interessante training, goede begeleiding gegeven door frank govers. voor degene die met sap gaan werken is het zeker een aanrader!!!.

Henry Schroeder

Super interessante cursus. heel leuk om mee te oefenen en te zien. frank is erg duidelijk en behulpzaam. de lunch was erg lekker. deze (basis)cursus kan ik iedereen aan raden.

Vanessa Paulus

Als beginner in sap heb is deze cursus echt ideaal. uitleg wordt aangepast op jouw eigen kennis niveau. doordat de groep klein is, is er veel ruimte voor individuele uitleg..
zeker een aanrader.

P. Erwich

Frank geeft in twee lesdagen genoeg handvatten om zelfstandig power bi te implementeren in je organisatie. door middel van een lesboek en uitdagende opgaven beheers je power bi goed genoeg om met zowel power bi desktop als de webversie te kunnen werken..
daarnaast werkt zijn enthousiasme aanstekelijk om direct verder te gaan met het pakket.

Bedrijfsinformatie

SignOn is al meer dan 13 jaar dé specialist in maatwerk ICT cursussen en diensten voor het bedrijfsleven, consumenten en overheid.

Met een team van ruim 20 gecertificeerde en bevlogen trainers en consultants verzorgen wij graag uw maatwerk ICT cursussen in heel Nederland.

Onze kernwaarden zijn: kwaliteit, servicegerichtheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit.

De medewerkers van SignOn brengen deze dagelijks met veel enthousiasme in de praktijk met alle contacten met onze klanten.
Adres
Startbaan 8