SignOn ICT Trainingen & Diensten

SignOn ICT Trainingen & Diensten Ook benieuwd naar feedback over de webshop SignOn ICT Trainingen & Diensten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company480
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SignOn ICT Trainingen & Diensten met 9.2/10. Gebaseerd op 480 ervaringen.

SignOn ICT Trainingen & Diensten 1 beoordeling

Was op 1 op 1. trainer is in staat om goed aan de behoefte in te schatten en daarop in te spelen. deze manier van training is voor mij heel geschikt en ik was blij dat ik iemand had die de 'stof' duidelijk ontsteeg en mee kon denken. iemand die niet perse van a naar b naar c naar d moest, maar ook gewoon b over kan slaan als dat kan.

Esther

In mei de basiscursus sap gevolgd bij signon. in 1 dag leer je van frank een heel goede basis van het programma om daarna jezelf door oefenen te verbeteren. frank is een goede docent met erg veel kennis die hij graag overdraagt. complimenten ook voor de goed bereikbare locatie (utrecht) en uitstekende verzorging. en niet te vergeten nogmaals dank aan eveline voor de service m.b.t. mijn certificaat dat kostenloos en zonder klagen nog een keer werd opgestuurd. daar kunnen andere opleidingsinstituten een voorbeeld aan nemen, waar ik 50 (!) euro moet betalen voor een kopie...

Paul Ellerbeck

Training die met aansprekende voorbeelden, humor en enthousiaste leerstijl een geheel nieuwe kijk geeft op de mogelijkheden van excel. alsof je opnieuw leert lopen op het terrein van data-analyse en -presentatie.

Kathy Jorge Solis

Het was een super leerzame dag. frank legt alles heel geduldig uit.alle vragen die wij heeft hij goed kunnen antwoorden. uieteindelijk heb ik veel meer geleerd, dan wat ik had verwacht.

Josine van Son

Leerzame dag gehad. frank brengt de stof erg enthousiast over en legt het goed uit. nieuwe, goed bruikbare kennis opgedaan. zijn training is een aanrader om in de spannende wereld van excel te duiken.

Bram Nieuwstraten

Frank heeft veel energie, en ook nog didactische vaardigheden. tempo was hoog, je zult wel dingen moeten navragen na afloop. ik zou frank wel aanbevelen..
daar hedde een knupke veur, knul.

David Uiterwaal

Excel voor gevorderden klinkt natuurlijk niet als de meest enerverende cursus, maar werd het wel met frank. hele leuk dag gehad, ontzettend veel extra geleerd! locatie en bijhorende arrangementen waren ook top!.

Gerard Gerrits

Basisicurus excel: prima docent en was enthousiast bij de kennisoverdracht.veel opgestoken. de kantine was uitstekend, evenals de overage facilitaire condities.uitstekend uitstekend uitstekend en we gaan zeker hiermee aan de slag.

Titus Reijntjes
Uitstekend (10/10)
Titus Reijntjes
Score voor SignOn ICT Trainingen & Diensten:5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Frank is een man met passie. dat brengt hij ook over tijdens zijn cursus. .
ik heb veel geleerd en ervan genoten. de tijd gaat snel als je lol hebt. lunch was ook top..

Pauline Heijke

Een erge enthousiaste leraar.met erg veel passie legt hij de zaken goed uit. .
leuke dag gehad. vloog voorbij. kortom een aanrader. toch weer heel veel dingen opgerakeld wat ik al was vergeten.

Bedrijfsinformatie

SignOn is al meer dan 15 jaar dé specialist in maatwerk ICT cursussen en diensten voor het bedrijfsleven, consumenten en overheid.

Met een team van ruim 20 gecertificeerde en bevlogen trainers en consultants verzorgen wij graag uw maatwerk ICT cursussen in heel Nederland.

Onze kernwaarden zijn: kwaliteit, servicegerichtheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit.

De medewerkers van SignOn brengen deze dagelijks met veel enthousiasme in de praktijk met alle contacten met onze klanten.
Adres
Startbaan 8