Remy Beentjes

Ik vond de snelheid van de lesstof goed, met ruimte om vragen te stellen. Het niveau was ook prima. Ik heb mooie voorbeelden gezien hoe je een Power BI presentatie kunt maken.

Deze training geeft een overzicht van alle fabric componenten en een duidelijke kijk op de theorie achter elk component.

Deze cursus voldeed aan de verwachtingen. Ik heb de verschillende...

Deze cursus voldeed aan de verwachtingen. Ik heb de verschillende fabric onderdelen leren kennen en een eerste keer hands-on ervaring op gedaan. Wat ik niet verwachtte was dat er een groot deel opfrissing zou zijn van de verschillende data / BI best practices en ways of working. Dit vond ik zeer nuttig, een nodige opfrissing/aanvulling van mijn kennis. Bedankt!

Remy Beentjes

De trainer was goed, aardig en humoristisch. Maar hij legde het ook op een laagdrempelige manier uit.

Mijn doel is om veel data op een mooie(re) manier te presenteren dan bijvoorbeeld powerpoint en deze data/presentatie up to date te houden.

Ik heb nu de basisprincipes van PowerBI onder knie en kan een model van een collega in de lucht kan houden als hij afwezig is. Ik geef deze training een 9!

Ik wil Power BI-software kunnen gebruiken voor het analyseren van productiegegevens en het creëren van effectieve presentaties. Deze training heeft mij de juiste basis kennis hiervoor gegeven! Ik... Ik wil Power BI-software kunnen gebruiken voor het analyseren van productiegegevens en het creëren van effectieve presentaties. Deze training heeft mij de juiste basis kennis hiervoor gegeven! Ik zou deze training aanbevelen.

Yvonne

Ik ben deze training gaan volgen om inzicht te krijgen welke visualisatie je voor welke gegevens kunt gebruiken. Het was een goed en duidelijke cursus en de trainer was goed te volgen!

Ellis

Ik vond de trainer erg fijn. Hij heeft een rustige, heldere opbouw van de materie. Alles klopte. Hij had de les goed onder de knie en kon helder uitleggen, zonder heen en weer te moeten springen... Ik vond de trainer erg fijn. Hij heeft een rustige, heldere opbouw van de materie. Alles klopte. Hij had de les goed onder de knie en kon helder uitleggen, zonder heen en weer te moeten springen voor aanpassingen. Hij gaf ook ruimte om zelf na te denken. Heel interactief en ook nog gezellig. Complimenten.

Ben Slagmolen

Het was fijn om 3 dagen dedicated met Power BI bezig te zijn. Veel onderwerpen geraakt. Weliswaar hoog over maar het geeft wel een goed beeld over de mogelijkheden van Power BI.

Was een prima training om de beginselen van PowerBI te leren kennen. Geen verbeterpunten, wellicht in toekomstige trainingen ook een koppeling / oefening maken met een stukje data van het bedrijf... Was een prima training om de beginselen van PowerBI te leren kennen. Geen verbeterpunten, wellicht in toekomstige trainingen ook een koppeling / oefening maken met een stukje data van het bedrijf zelf.

Mijn leerdoel was om het slimmer te leren koppelen van tijdselectie en de doorwerking in de grafieken.

Deze training heeft absoluut waar gemaakt waar ik naar opzoek was. Ik leerde de hele dag allemaal nieuwe dingen! Veel meer dan verwacht. Ik zou deze training zeker aanbevelen!