SignOn ICT Trainingen & Diensten

SignOn ICT Trainingen & Diensten Ook benieuwd naar feedback over de webshop SignOn ICT Trainingen & Diensten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company492
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SignOn ICT Trainingen & Diensten met 9.3/10. Gebaseerd op 492 ervaringen.

Ferry

Het sluit precies aan wat ik wilde weten. de cursuslocatie in eindhoven is perfect. de lunch en computer faciliteiten waren allemaal perfect. deze cursus is een absolute aanrader! *** ***.

Otten - Lamers, Christa

Het is een zeer goede methode om 1 op 2 een cursus te geven. de trainer kan zich dan geheel richten op de wensen van de cursisten. deze trainer (freddy stip) deed dat fantastisch. hij ging in op onze vragen, gaf advies wat we in specifieke situatie kunnen doen en vooral legde goed uit met simpele voorbeelden hoe power query en power pivot werkt. aan het eind van de dag wilde we direct aan de slag met het geleerde en zelfs ook uitbreiden met nog meer cursus en toewerken naar power bi.

Aziz Yahiaoui

Het was een leerzame dag. nieuwe excel vaardigheden geleerd en uitgeled.het is aan te raden om deze cursussen echt te volgen..
signon is echt een geode instelling om dat soor cursussen te volgen. en nog je krijgt een naslag gemaild en je mag altijd vragen stellen.

Akke

Het was goed. allerlei aspecten van powerpivot en powerquery kwamen aan de orde. we hebben dax formules ontvangen in een document en behandeld tijdens de training. veel geleerd in een prettige en relaxte sfeer! absolute aanrader!.

Hans Cevaal

Was een prima training voor mij: ik heb nooit eerder met sap gewerkt. deze training heeft mij een uitstekende start gegeven om deze eigen te maken. ik kan nu met het ontvangen trainingsmateriaal verder aan de slag.

Redouane Haddadi

Zeer effectief. ik kwam met een bepaalde verwachting. deze verwachting is meer dan waargemaakt door frank. enthousiasme spat ervan af. nooit een saai moment. ik kon niet wachten om er meteen mee aan de slag te gaan. bedankt frank!.

Marja van Opijnen

Veel geleerd bij frank over powerpivot ter voorbereiding op powerbi. ben zeer enthousiast geraakt om aan de slag te gaan met de toekomst tool powerbi! frank is zeer deskundig en enthousiast.

Nick van Luit

Perfecte mix tussen praktijk en theorie. enthousiasme spat er vanaf op een leuke en leerzame manier. duidelijk te merken dat frank beschikt over enorm veel vaardigheden die hij graag met zijn cursisten deelt. super!.

Ada

Goede training met duidelijke uitleg van functies en tabellen. het geleerde ga ik zeker toepassen in mijn werk. prima locatie, erg goed bereikbaar... ... ... ... ... ... ... ....

Marie-Jose Sommers

Zeer leerzame dag, wel erg veel informatie in 1 dag. hoop dat ik het allemaal kan gaan gebruiken. veel geleerd en omdat ik de cursus 1 op 1 had erg veel kunnen vragen.

Bedrijfsinformatie

SignOn is dé specialist voor praktijkgerichte maatwerk ICT trainingen en diensten voor het bedrijfsleven, consumenten en overheid in Heel Nederland. Onze kernwaarden zijn: kwaliteit, servicegerichtheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit. De trainingen van SignOn zijn beoordeeld met een 9,2/10 !

UITGELICHTE TRAININGEN:

Adres