Ik heb deze Power BI Basis training gevolgd om breder bekend te raken met de functionaliteiten van Power BI. Uitstekende training zowel de inhoud van de training als het niveau van de trainer was... Ik heb deze Power BI Basis training gevolgd om breder bekend te raken met de functionaliteiten van Power BI. Uitstekende training zowel de inhoud van de training als het niveau van de trainer was erg goed en duidelijk.

Ik heb deze training gevolgd om mijn kennis van de DAX formules uit te breiden met als doel: Snellere controle van de door andere gemaakte rapportages, ik heb zelf nog geen toegang tot de landelijke... Ik heb deze training gevolgd om mijn kennis van de DAX formules uit te breiden met als doel: Snellere controle van de door andere gemaakte rapportages, ik heb zelf nog geen toegang tot de landelijke Power BI Server, maar wel inzage in de gebruikte formules. Volgens mij heeft SignOn wel waargemaakt wat ik zocht, maar dat zal in de praktijk moeten blijken.
#powerbiadvancedtraining

Ik heb de basis training reeds gevolgd en die kennis kan ik toepassen en was op zoek naar meer mogelijkheden binnen Power BI. Ik heb een groter beeld gekregen van wat mogelijk is. Het toepassen zal... Ik heb de basis training reeds gevolgd en die kennis kan ik toepassen en was op zoek naar meer mogelijkheden binnen Power BI. Ik heb een groter beeld gekregen van wat mogelijk is. Het toepassen zal voornamelijk veel 'doen' vergen. Ik vond het heel prettig dat we allemaal voorbeelden doorliepen. Niet zelf lopen 'prutsen' maar juist samen veel doorlopen a.d.h.v. diverse onderwerpen. Ik beveel deze training aan. #powerbiadvancedtraining

Mark Langenakker

We hebben voor deze cursus gekozen vanwege goede ervaringen uit het verleden. Mijn leerdoel: Opfrissen DAX en nieuwe mogelijkheden ontdekken. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht, ik heb geen... We hebben voor deze cursus gekozen vanwege goede ervaringen uit het verleden. Mijn leerdoel: Opfrissen DAX en nieuwe mogelijkheden ontdekken. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht, ik heb geen toevoegingen en beveel deze training aan.

John Koster

We hebben voor deze training van gekozen, vanwege goede ervaringen vanuit het verleden. Mijn leerdoel: Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht, ik... We hebben voor deze training van gekozen, vanwege goede ervaringen vanuit het verleden. Mijn leerdoel: Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze training aan.

Jessica

De cursus qua onderwerpen kwam goed overeen met wat ik wilde leren, de manier van cursus volgen (online) kwam voor mij goed uit, en de mogelijkheid om vragen te stellen i.p.v. uit een boek leren is... De cursus qua onderwerpen kwam goed overeen met wat ik wilde leren, de manier van cursus volgen (online) kwam voor mij goed uit, en de mogelijkheid om vragen te stellen i.p.v. uit een boek leren is altijd fijn!De trainer was erg duidelijk, gaf goede voorbeelden, legde duidelijk uit en er was meer dan voldoende tijd om vragen te stellen. Freddy nam goed de tijd om vragen te beantwoorden en zorgde dat iedereen bij bleef. Fijne training en erg leerzaam. Ik ben heel positief.

Ik heb deze training gevolgd om inzicht te krijgen in hoe data gebruikt kan worden om tot waardevolle inzichten te komen middels data visualisatie. We hebben voor de Power BI training van SignOn... Ik heb deze training gevolgd om inzicht te krijgen in hoe data gebruikt kan worden om tot waardevolle inzichten te komen middels data visualisatie. We hebben voor de Power BI training van SignOn gekozen, omdat het totaalpakket ons erg aansprak. Alles van a-z is duidelijk en helder uitgelegd. Geen verbeteringen op te noemen, ben erg positief!

Ik wilde leren werken met macro’s om efficiënter te werken. Absoluut een erg leuke training, goede en humoristische trainer en erg veel geleerd. Erg tevreden! Ik beveel deze training aan.

Binnen onze organisatie worden veel standaard handelingen handmatig en regelmatig uitgevoerd. Door middel van VBA kunnen we standaard handelingen gaan automatiseren en dit zal ervoor zorgen dat het... Binnen onze organisatie worden veel standaard handelingen handmatig en regelmatig uitgevoerd. Door middel van VBA kunnen we standaard handelingen gaan automatiseren en dit zal ervoor zorgen dat het minder fout gevoelig is en dat er tijd wordt bespaard. De cursus overtreft mijn verachtingen en was zeer leerzaam. De inhoud van de cursus vond ik heel goed en bevat alle belangrijke punten binnen VBA. Het niveau en tempo vind ik ook heel prettig. De trainer, Freddy, vond ik persoonlijk echt een hele fijne trainer. Hij weet duidelijk waar hij over praat en kan alles op een leuke en leerzame manier overbrengen. Ik beveel deze training aan.

Ik was helemaal tevreden

Welke cursus heb je gevolgd?

Power BI Basis