Monica

Deskundige en motiverende trainer. Ook de mogelijkheid om nog drie weken online te kunnen oefenen is erg fijn. Net als de mogelijkheid om achteraf nog per email vragen te kunnen stellen.

Vincent

Zeer goed niveau, duidelijk en eerlijk.
Veel tijd voor de cursisten en een duidelijke lijn in de cursus . . . . . . . . . . . .

Erik

Prima training, prima docent, prima locatie, uitstekende lunch . . . . . . . . . . ... ... ... .... . . . . . . . .

Erkut

Leuke docent, interactief, en weet er veel van af. Er zijn genoeg oefen mogelijkheden. . . . . . . . . . . . . . . . . .

Martijn

Topdocent en topcursus!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ali

Het was goed afgestemd en heldere toelichting. Ook de cursuslocatie was perfect geregeld! Ik zal deze cursus aanraden aan andere collega's binnen onze organisatie. . . . . . . .

Rene

Was prima en goed afgestemd op onze vragen. Kijk uit naar vervolgcursussen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Yvonne

Het was een zeer relaxte en duidelijke cursus. Ik heb veel geleerd wat heel fijn is ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .

Ilse

De trainer was bijzonder kundig. De manier van lesgeven en aanvoelen welke informatie wij interessant vonden, was bijzonder goed ontwikkeld.
Erg veel van opgestoken. . . . . . .

Sonja

Prima! Alle ruimte voor eigen invulling/inbreng . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .