Prima! Komen afspraken goed na!

Jan Bloi

SignKings levert een zeer goede service. Binnen enkele uren reactie, ze denken mee om een zo hoog mogelijke kwaliteit te waarborgen. Daarnaast is de prijs kwaliteit in een zeer goede verhouding.

Doubleshot

Signkings is een betouwbare en servicegerichte organisatie gebleken toen ik op zoek was naar showroomplaten voor mijn fotobedrijf. Ik heb daar vaker spullen besteld en het is altijd goed geweest. De... Signkings is een betouwbare en servicegerichte organisatie gebleken toen ik op zoek was naar showroomplaten voor mijn fotobedrijf. Ik heb daar vaker spullen besteld en het is altijd goed geweest. De service, de levering en het meedenken door Pim. Zonder twijfel 1 van de betere ondernemers met wie ik te maken heb gehad.

NieuweVoorruit.nl

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed! Op vragen via de mail werd snel beantwoord. Zelf wist ik niet hoe mijn logo het beste eruit zag op een kentekenplaat dus heb ik advies gevraagd. Bij... Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed! Op vragen via de mail werd snel beantwoord. Zelf wist ik niet hoe mijn logo het beste eruit zag op een kentekenplaat dus heb ik advies gevraagd. Bij Signkings Reclame hebben zij mij goed advies gegeven met voorbeelden erbij. Zo kon ik ook makkelijk bestellen en had ik de kentekenplaten snel in huis. De kentekenplaten zager er goed uit! Kortom een klantvriendelijk bedrijf met top service.

Auto Douma

Goede service, fraaie ontwerpen en vriendelijk personeel.

Auto Elst

Snelle service, snel gemaakt, snel geleverd.

dank voor de feedback!

Dutchcarwrappers

Snelle levering en product ziet er goed uit. Gaan zeker vaker bestellen

Reactie Signkings Reclame:

dank voor de review & tot de volgende!

Zeer behulpzaam en goede support. Denken reeds voor het plaatsen van een bestelling al graag met de klant mee om het meest optimale eindresultaat te verkrijgen.

Munkhaven Cottage Gardens

Correcte service en kwalitatieve producten

Dank voor de reactie!

Tristan Olthof