Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Zeer Snelle levering, uitgebreide keuze. Bord kwam beschadigd aan, binnen twee dagen een nieuw bord ontvangen, hele goede service!!!

particulier/Anoniem

Ik werd op mijn vragen over de verzending prettig door uw medewerk(st)ers geholpen. Zij deden navraag bij DHL waar mijn bestelling was en hielden mij op de hoogte.

Doppio Espresso Den Haag

Trio krijtbord besteld. Werd netjes gebeld dat het iets langer zou duren omdat eea niet op voorraad was. Werd twee weken later gebeld dat het 6 weken zou gaan duren...6 weken voor 3 krijtbordjes????... Trio krijtbord besteld. Werd netjes gebeld dat het iets langer zou duren omdat eea niet op voorraad was. Werd twee weken later gebeld dat het 6 weken zou gaan duren...6 weken voor 3 krijtbordjes???? na 8 weken was levering eindelijk binnen. Product is verder prima maar 8 weken voor 3 krijtbordjes is echt veel te lang....

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Dit stellen wij zeer op prijs.
Onze excuses dat de levering lang op zich heeft laten wachten.
Wij...
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Dit stellen wij zeer op prijs.
Onze excuses dat de levering lang op zich heeft laten wachten.
Wij bestellen onze producten bij onze leverancier in één keer, en daardoor heeft het een lange levertijd. U zal ook begrijpen dat wij meerdere producten moeten afnemen om een volledige bestelling te doen bij onze leverancier. Helaas kunnen wij niet enkel uw trio krijtbord bestellen.
Mijn collega heeft u van te voren ingelicht over de levertijd. Daarom twijfelde u eerst nog en u ging eerst verder kijken of u het elders sneller kon krijgen. Daarop bent u bij ons terug gekomen en heeft u akkoord gegeven op de bestelling en de levertijd.
Nogmaals onze excuses, inmiddels heeft u de bestelling mogen ontvangen.
Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd,
Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag.

Alles is mis gegaan wat maar mis kon gaan;
- voor 17.00 besteld is niet de volgende dag geleverd
Alles is mis gegaan wat maar mis kon gaan;
- voor 17.00 besteld is niet de volgende dag geleverd
- orderverwerving fout in afleveradres. Gevolg aangeboden in Brabant ipv Zeeland. Pakket af moeten halen bij GLS Rotterdam.
- GLS kon het pakket niet vinden. Na een half uur bleek hij het verkeerde systeem te raadplegen: pakket ipv vracht
- eenmaal thuis was de bestelling niet volledig.
- naar Etten-Leur om ontbrekende af te halen.
- uiteindelijk naar Vlissingen moeten brengen op locatie.
- positief; het ontbrekende 2 A0 krijtvellen zijn er 4 geworden
- uiteindelijk 4 dagen nodig gehad en vele KM-ers. Na het ontvangen van een pakje stroopwafels is mij gevraagd of ik mijn revieuw wil herzien.

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Dit stellen wij zeer op prijs.
Ik ben voor u de zaken nagelopen en inderdaad alles wat mis kon gaan is mis...
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Dit stellen wij zeer op prijs.
Ik ben voor u de zaken nagelopen en inderdaad alles wat mis kon gaan is mis gegaan.
Daarvoor uiteraard ook onze excuses!
Wij zullen hier ook echt een leerproces uithalen. Daarbij zijn wij kort geleden overgestapt naar een andere vervoerder.
U heeft telefonisch met mijn collega gesproken over de krijtfolies. En wij hadden toen al door dat het niet kon.
Daarom hebben we ook, 4 folies voor u ingepakt in plaats van 2. Dit als vergoeding.
Helaas hebben wij hiermee niet de pijn kunnen verzachten.
Nogmaals onze excuses!
Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag.
Sign Display Store

Helaas geen goede ervaring. Gisteren bestelling gedaan omdat het dan de volgende dag (vandaag) afgeleverd zou worden maar helaas is er een fout label op ons pakket terecht gekomen en nu wordt de... Helaas geen goede ervaring. Gisteren bestelling gedaan omdat het dan de volgende dag (vandaag) afgeleverd zou worden maar helaas is er een fout label op ons pakket terecht gekomen en nu wordt de zending 1 dag later afgeleverd. Het is doordat ik zelf ging bellen om te kijken wanneer het pakket bij ons afgeleverd werd, maar ook omdat de track and trace niet werkt. Dit blijkt te komen door de overgang naar een nieuw systeem. Ik snap dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar probeer het dan samen met de klant zo goed mogelijk op te lossen door te kijken of het dan sneller afgeleverd kan worden. Het standaard antwoord is "aflevering morgen tussen 09.00 - 18.00 uur" waar ik op dit moment helaas niets mee kan omdat we het morgen nodig hebben.

Goedemorgen mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review!
Per email hebben we al contact met u gehad.
Het spijt ons dat de bestelling later is geleverd dan onze...
Goedemorgen mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review!
Per email hebben we al contact met u gehad.
Het spijt ons dat de bestelling later is geleverd dan onze voorwaarden. Echter heeft dit echt te maken met de wissel van vervoerder.
Helaas gaan deze dingen niet geheel vlekkeloos. Wij proberen onze uiterste best te doen om dingen voor te zijn.
Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd,
Sign Display Store

Zeer tevreden en kan Signdisplaystore iedereen aanbevelen!

Zeer tevreden over bestelde mooie posterstrips,
service en snelle bezorging!

Snelle levering. Uitstekend verpakt.

mitra slijterij schuurmans

Prettig contact.

Uitvaarverzorging

Top producten, snelle levering en uitstekend meedenken! Aanrader!